روزنامه انگلیسی فایننشیال تایمز در شماره امروز پنج شنبه خود به برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران پرداخت و نوشت: برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران ثابت کرد که تلاش های غرب برای منزوی کردن ایران نتیجه ای در بر نداشته است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، در ادامه این مطلب با اشاره به حضور محمد مرسی در اجلاس سران آمده است: حضور محمد مرسی به عنوان اولین رئیس جمهوری مصر که از زمان انقلاب اسلامی ایران به این کشور سفر کرده است و نیز حضور مان موهان سینگ نخست وزیر هند، بزرگترین وارد کننده نفت ایران علیرغم تحریم های نفتی علیه تهران در این اجلاس بسیار مهم است.
این روزنامه در ادامه به حضور بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد در اجلاس سران در تهران پرداخته و نوشته است: سفر بان کی مون به تهران فشارهای آمریکا و اسرائیل برای جلوگیری از حضور وی در اجلاس سران را به چالش کشید. بان کی مون علیرغم این فشارها به ایران رفت و با مقامات این کشور دیدار کرد.
در پایان این مطلب آمده است: حضور 120 کشور جهان در اجلاس سران عدم تعهد به افزایش حمایت ها از ایران و نیز همبستگی با آرمان های آن در زمینه انرژی هسته ای و نیز تثبیت گام های این کشور به عنوان یک قدرت منطقه ای کمک می کند.
برچسب ها: اجلاس ، نم ، مرسی ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سید رسول جامه کهن
۱۱:۵۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
ایران وایرانی همیشه اول بوده وهست.وحضورمقام معظم رهبری در اول این اجلاس باعث سرفرازی ایران وایرانیان شد
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
امیدوارم ایران همیشه درسکوی نخست جهان باشد .این آرزوی قلبی تمام ایران دوستان است.انشالله....ممنون ازشما.
آخرین اخبار