وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از ملاقات هاي دو جانبه با برخي از سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد خبر داد و گفت: تاكنون ديدارهايي با برخي سران جنبش عدم تعهد داشته ام كه در راستاي توسعه ارتباطات، شبكه، اينترنت و...ادامه خواهد داشت.

رضا تقي پور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات درحاشيه شانزدهمين اجلاس تهران درگفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: برگزاري اجلاس عدم تعهد در تهران و در شرايط فعلي  بسيار موثر بوده و مي‌تواند در تحولات جهاني موثر باشد.

وي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران با عزمي جدي در صدد احياء جنبش عدم تعهد در آينده اي نزديك است افزود: اين جنبش مي‌تواند نقش خود را در معادلات جهاني و در آينده اي نه چندان دور نمايان كند.

تقي پور در ادامه به ملاقات‌هاي خود با برخي سران كشورهاي عضو حنبش عدم تعهد درحاشيه اجلاس اشاره و تصريح كرد: با برخي از هيات‌هاي حاضر در تهران ملاقات‌هاي دوجانبه انجام شده است.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در مورد ملاقات‌هاي دو جانبه با برخي از سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد خاطرنشان كرد:  تاكنون ديدارهايي با برخي سران جنبش عدم تعهد داشته‌ام كه در راستاي توسعه ارتباطات، شبكه، اينترنت و...ادامه خواهد داشت.

"انتهاي پيام"/پ3

برچسب ها: دیدار ، دوجانبه ، تقی پور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار