يك مستندساز خارجي حاضر در اجلاس نم گفت: رهبري جمهوري اسلامي ايران بسيار شجاعانه مواضع خود را اعلام و قدرت‌هاي بزرگ را به خوبي مورد خطاب قرار دادند.

لييليانا گورا واسدلر استاد دانشگاه از صربستان جهت تهيه مستند براي جنبش عدم تعهد در شانزدهمين اجلاس عدم تعهد شركت كرده، در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، مستقر در اجلاس نم، در خمورد اجلاس نم گفت: بسيار علاقمند بودم كه در اين اجلاس شركت كنم چرا كه اجلاس عدم تعهد براي اولين در يوگوسلاوي كليد خورد و اعتقاد زيادي به اين كنفرانس بزرگ داريم.

وي ادامه داد: ما هيچ اعتقاد و اعتمادي به اخبار شبكه هاي خبري كه افكار عمومي جهان را در اختيار دارند و عليه ايران فرافكني مي كنند نداريم. بنابراين خودمان به جمهوري اسلامي ايران آمديم تا از نزديك اخبار شانزدهمين اجلاس عدم تعهد را دنبال كنيم.

اين استاد دانشگاه با اشاره به تحريم‌هاي اعمال شده عليه جمهوري اسلامي ايران، افزود: من به خوبي تحريم‌ها را درك  مي‌كنم چرا كه كشورم به مدت 10سال تحت شديدترين تحريم‌ها قرار داشت و به عقيده من تحريم‌ رفتاري خصمانه، خشونت بار و غيرانساني عليه ملت هاست.

واسدلر در پايان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري خاطرنشان كرد: رهبري جمهوري اسلامي ايران بسيار شجاعانه مواضع خود را اعلام كردند و قدرت‌هاي بزرگ را به خوبي مورد خطاب قرار دادند.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: مستندساز ، جنبش ، عدم تعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار