دادستانی لیبی در سی و چهارمین سالگرد ربوده شدن امام موسی صدر، 10 تن از افسران عالی رتبه لیبی در رابطه با این قضیه را دستگیر کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بیروت آبزرور، منابع آگاه در پرونده ربوده شدن امام موسی صدر در لیبی اعلام کردند دادستانی لیبی با بازداشت ده تن از افسران عالی رتبه لیبی خواستار ادای توضیحات آنها پیرامون امام موسی صدر شدند.

منابع آگاه لبنانی با اعلام این خبر افزودند: با پیگیری پرونده ربوده شدن امام موسی صدر ودو تن از نزدیکانش از طرف مقامات لبنانی ،دادستانی لیبی با فراخواندن ده تن از نظامیان سابق این کشور که همگی از افسران هستند، خواستار دادن اطلاعات بیشتر در مورد امام موسی صدر و دوتن از دوستانش از طرف آنها شده است.

این مسئولان افزودند: در همین حال برخی از منابع همچنین از درخواست هیئت لبنانی برای توضیح سیف الاسلام قذافی فرزند رهبر سابق لیبی در این مورد شدند.

 لبناني ها از مقامات جديد ليبي خواسته اند تا براي رفع ابهامات از سرنوشت وي از عناصر رژيم سابق تحقيق كنند.
 
به نظر مي رسد كه موضوع ربوده شدن امام موسي صدر به سمت رفع ابهامات و روشن شدن سرنوشتش پيش نمي رود.
 
پي گيري هاي لبناني ها از مقامات جديد ليبي تا اين لحظه، فقط بر ابهامات بيشتر در خصوص سرنوشت امام موسي صدر و همراهانش افزوده است، سرنوشت امام موسي صدر و همراهانش همچنان به صورت رازي باقي ماند كه قذافي قبل از مرگش از آن پرده برنداشت.
 
مساله ناپديد شدن امام موسي صدر و همراهانش در ليبي در زمان رژيم قذافي، افكار عمومي لبنان را حتي پس از سرنگوني رژيم، كشته شدن قذافي و بازداشت معاونش، به خود مشغول كرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار