دو نفر از نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری موضوع پرداخت نشدن مزایای بدی آب و هوا به كاركنان و كارگران شاغل در استان های بدآب و هوای كشور از جمله خوزستان تاكید كردند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛'سید شریف حسینی ' نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگاران با بیان اینكه موضوع پرداخت مزایای بدی آب و هوا به كاركنان دولت لغو نشده است تاكید كرد فعلا دولت توان پرداخت آن را ندارد و به طور حتم جزو دیون دولت لحاظ خواهد شد.

وی گفت: چون برخی دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش توان پرداخت این مزایا را ندارند بر اساس بخشنامه دولت ، تصمیم گرفته شد فعلا مزایای بدی آب و هوا به همه دستگاه های اجرایی متوقف شود.

حسینی ابراز امیدواری كرد با اصلاحیه قانون بودجه سال 1391 ، امكان پرداخت حق بدی آب و هوا به كاركنان و كارگران كشور درمناطق بد آب و هوا فراهم شود.

'سیدشكر خدا موسوی' دیگر نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ما اطمینان داد موضوع پرداخت مزایای بدی آب و هوا بعد از تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسلامی به صورت جدی و قانونی پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینكه تعلیق پرداخت مزایای بدی آب و هوا هیچ توجیهی ندارد تاكید كرد این حق كاركنان و كارگران شاغل در مناطق بد آب و هوای كشور است كه از این مزایا بهره مند شوند.

موسوی با بیان اینكه حدف مزایای بدی آب و هوا شامل همه استان های گرمسیری و بدآب و هوای كشور می شود گفت: پیش از تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسلامی در این خصوص از معاون نظارت راهبردی رییس جمهوری سوال كتبی كردم و بعد از اتمام تعطیلات ، موضوع در صحن علنی مجلس پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به كاركنان و كارگران خوزستانی اطمینان داد با پیگیری جدی نمایندگان مزایای بدی آب و هوا بزودی برقرار خواهد شد تا كاركنان شریف شاغل انگیزه بیشتری برای كار و ماندن در خوزستان داشته باشند.

وی با اشاره به اینكه پرداخت مزایای بدی آب و هوا حذف نشده بلكه تعلیق و متوقف شده است اظهار كرد: نمایندگان مجلس تا تحقق خواست به حق كاركنان شریف دولت پیگیر این موضوع هستند تا به نتیجه مطلوب برسد.

در هفته های اخیر موضوع پرداخت نشدن مزایای بدی آب و هوا، نگرانی هایی برای كاركنان شاغل در استان خوزستان به وجود آورده است./س
برچسب ها: پیگیری ، پرداخت ، مزلیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.