علیرضا کتیرایی، مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: هدف ما ارزیابی کاراته کاها در لیگ جهانی کاراته وان ترکیه است ضمن اینکه نیم نگاهی هم به کسب مدال داریم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  عليرضا کتیرایی مربي تيم ملي کاراته بزرگسالان گفت: برای شناخت ترکیب نهایی مسابقات جهانی فرانسه، لیگ جهانی ترکیه با حضور تیم های اروپایی و حریفان جهانی میدان تدارکاتی مناسبی برای ما خواهد بود.

وی افزود: ترکیه پیشرفت خوبی در کاراته داشته و اکثر تیم هایی هم که در این رقابتها شرکت می کنند از تیمهای مدعی هستند. کشورهایی مانند فرانسه، آلمان، ترکیه، صربستان و انگلستان از سطح خوبی برخوردارند ضمن اینکه از حضور تک چهره ها هم نباید غافل شد.

کتیرایی با اشاره به اینکه کاراته کاها در وضعیت آمادگی 60 درصد هستند گفت: با اینکه ملی پوشان، بیشتر کارهای بدنسازی را انجام داده اند و در آمادگی 100 درصد نیستند حریفان هم با آمادگی کامل در این پیکارها شرکت نمی کنند، اما باید کاراته کاها از تمام توانشان در این مسابقات استفاده کنند و نتیجه خوبی بدست آورند.
 
وی درخصوص اینکه ترکیب نهایی تیم ملی بعد از مسابقات ترکیه مشخص خواهد شد یا نه گفت: بعد از ترکیه چند نفر از کاراته کاها خط می خورند، اما ترکیب نهایی تیم مشخص نخواهد شد.

مربی تیم ملی گفت: طبق برنامه بعد از مسابقات ترکیه اردوی تیم ملی از 19 شهریور ماه و پس از استراحت چند روزه آغاز می شود و در صورت مهیا شدن مقدمات سفر به آلمان تا زمان اعزام به لیگ جهانی فرانکفورت ادامه خواهد داشت.

کتیرایی ادامه داد: تا فرصت 70 روزه به مسابقات جهانی فرانسه، تمرینات فنی و بدنسازی به صورت همزمان دنبال می شود تا با دست پر از پیکارهای جهانی بازگردیم و به نتیجه مناسب دست یابیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار