اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به منظور ارتقاء و کشف استعدادهای خلاق نمایشی با تاکید بر اجرای عمومی، بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان و براساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در این جشنواره متون نمایش ایرانی که محتوای داستانی آن ها موضوعات بومی، تاریخی، ادبی و سیاسی با بهره مندی از شیوه های نو باشد، در اولویت قرار خواهد گرفت.

مهلت ارائه تقاضانامه برای شرکت در این جشنواره که به صورت رقابتی برگزار می شود، تا دهم شهریور ماه بود و برگزیدگان به جشنواره منطقه ای راه خواهند یافت.

شایان ذکر است آن دسته از افرادی که در فاصله دی ماه 1390 الی 20 شهریور 1391 اجرای عمومی نمایش های خود را حداقل 5 نمایش در شهرهای کوچک و یا ده اجرا در شهرهای بزرگ با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پایان رسانده باشند، می توانند متقاضی حضور در جشنواره باشند.

گفتنی است این جشنواره از 16 الی 19 مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 5- 6309091 داخلی 288 ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اداره امور هنری تماس حاصل نمایند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.