فرماندار کهگیلویه گفت: با توجه به تاثیرات سوء و نامیمونی که مواد مخدر بر شاکله خانواده و به تبع آن جامعه ما دارد، می‌طلبد که با عزم جدی‌تر در مبارزه با این پدیده شوم به پا خیزیم.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید ناصر رضایی در حاشیه نشست شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به تاثیرات سوء و نامیمونی که این بلای خانمانسوز بر شاکله خانواده و به تبع آن جامعه ما دارد، لازم است که با عزم جدی‌تر در مبارزه با این پدیده شوم به پا خیزیم.

فرماندار کهگیلویه افزود: ایران اسلامی به جهت مرزهای وسیعی که با کشورهای اصلی تولید کننده مواد مخدر دارد در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته و هزینه‌های زیادی نیز در این رابطه داده است.

رضایی با بیان این که بحث مواد مخدر فضای جغرافیایی و سنی نمی‌پذیرد، تصریح کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده باید برای همه اقشار این راهکارها و راه‌های مبارزه با ترویج مواد مخدر را در نظر بگیریم.

وی عنوان کرد: تردیدی نیست که مافیای قدرتمند مواد مخدر با جدیت جوانان و نوجوانان را هدف گرفته و دست‌های پنهان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

مقام ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه با تاکید بر این مطلب که در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر باید همه مسائل واکاوی شوند، خاطرنشان کرد: مصوبات این شورا باید به صورت جدی پی‌گیری شوند.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در کاهش تمایل به مواد مخدر اذعان داشت: اگر طرح و برنامه برای این امر نداشته باشیم دیگران پیش دستی خواهند کرد و برای جوانان ما برنامه‌ریزی سوء می‌کنند.

رضایی وظیفه مؤسسه‌های ترک اعتیاد را بسیار مهم و خطیر دانست و عنوان داشت: باید به صورت جدی و با احساس مسئولیت پی‌گیر وضعیت کسانی باشیم که از دام اعتیاد رهایی یافته‌اند.

فرماندار کهگیلویه در پایان  خواستار برخورد جدی شبکه بهداشت با عرضه قلیان در پارک‌ها و اماکن عمومی شد و تاکید کرد: خانواده‌ها باید نسبت به استفاده فرزندان از قلیان حساسیت بیشتری به خرج دهند و در این بین نقش نهادهای مسئول در آگاه‌سازی خانواده‌ها نسبت به این معضل بسیار مهم و اثربخش است./ج1

برچسب ها: شهرکرد ، شاکله ، موسسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.