دبيرخانه مركزي جشنواره هاي حوزه هنري، اسامي طنزپردازان راه يافته به مرحله نهايي هفتمين جشنواره طنز مكتوب را به تفكيك شاخه هاي رقابتي اعلام كرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران از روابط عمومي هفتمين جشنواره طنز مكتوب، دبيرخانه اين جشنواره از راه يافتن 47 نفر از ميان 314 شركت كننده پذيرفته شده در بخش رقابتي اين جشنواره به مرحله نهايي داوري خبر داد.
هيئت انتخاب هفتمين جشنواره طنز مكتوب از337 اثر پذيرفته شده در بخش شعر،10اثر و از 249 اثر در بخش نثر، 8 اثر را براي ورود به مرحله نهايي معرفي كردند.
همچنين از45 اثر پذيرفته شده در بخش مقاله، 8 اثر و از ميان291 اثر بخش داستان كوتاه، 9 اثر امتياز لازم را براي گزينش نهايي كسب كردند.
بر اين اساس، از66 اثر در بخش نمايشنامه، 7 اثر و از ميان53 اثر در بخش كوتاه نوشت 6 اثر براي شركت در بخش رقابت نهايي اين جشنواره معرفي شدند.
دبيرخانه مركزي جشنواره هاي حوزه هنري با ارائه اين آمار، اعلام كرد: از ميان 47 راه يافته به مرحله نهايي جشنواره، 39 نفر مرد و 8 نفر زن هستند.
بيشترين تعداد راه يافته از استان تهران با 14 نفر و اين استان همچنين عنوان نخست بيشترين تعداد آثار ارسالي به دبيرخانه را با 327 اثر به خود اختصاص داده است.
شركت كنندگان در اين جشنواره مي توانند براي اطلاع و دريافت فايل اسامي 47 هنرمند راه يافته به مرحله نهايي اين جشنواره به پايگاه اينترنتي دبيرخانه مركزي محافل و جشنواره هاي حوزه هنري به نشانيwww.artfest.ir  مراجعه كنند.
برگزيدگان هفتمين جشنواره طنز مكتوب در مراسم اختتاميه اين جشنواره،26شهريور در تالار انديشه حوزه هنري، معرفي مي شوند و از آنان تقدير به عمل مي آيد./م
برچسب ها: حوزه هنری ، طنز ، مکتوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار