مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از آغاز نصب عرشه‌پل دوربرگردان خیابان شهید بهشتی در پروژه احداث تقاطع غیر‌همسطح با جاده‌قدیم قم خبر داد.


به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  مهندس محمد‌حسن وساق ضمن اعلام خبر فوق افزود:  پل دوربرگردان شهید بهشتی 6 پایه دارد که عملیات اجرایی  4 پایه آن  تکمیل ‌شده و کار احداث بقیه پایه‌ها نیز رو به پایان است و در‌مجموع می‌توان‌گفت این دوربـرگـردان بیـش‌از 45 درصد پیشرفـت‌ فیزیکی داشته است.  
 
وی با‌بیان آنکه عملیات اجرایی پل رو‌گذر خیابان امام‌حسین (ع) در تقاطع با جاده‌قدیم قم هم در‌حال انجام‌است، گفت:  این پل 7 پایه دارد که 4 پایه آن در مرحله اجرای فونداسیون و سایر پایه‌ها در‌حال اجرای شمع است ، همچنین نقشه‌های زیر گذر این خیابان  در‌حال نهایی‌شدن بوده و به‌زودی عملیات اجرایی این بخش‌از پـروژه آغاز می‌شود.
 
مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران  با‌اشاره به تکمیل 2 پایه از مجموع 4 پایه ‌پل‌روگذر غرب به شمال خیابان شهید بهشتی،  گفت: با رفع‌معارض یکی‌از 2 پایه باقی‌مانده در چند روز آینده و ساخت آن،  انحراف‌ترافیکی جهت ساخت پایه چهارم انجام خواهد شد.
 
گفتنی‌است متعاقب اجرای پروژه احداث تقاطع غیر‌همسطح محورهای شهید بهشتی و امام‌حسین (ع) با جاده قدیم قم، دسترسی خیابان امام‌حسین(ع) و شهید بهشتی به هر دو باند‌شمال و جنوب جاده‌قدیم قم آسان ‌شده  و همچنین تغییر جهت خودروها به سمت قم و افزایش سرعت خودروها در جاده قدیم قم تسهیل می‌شود.

برچسب ها: تقاطع ، پل ، خیابان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار