شرکت آب و فاضلاب زنجان در ارتباط با پتانسیل های موجود دراین شرکت عملکرد مناسبی در سطح کشوردارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان، مدیرکل دفتر روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوربا اشاره به اینکه زنجان در ارتباط با پتانسیل‌های موجود در حوزه‌های مختلف، عملکرد مثبتی در سطح کشوردارد، گفت: حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی دراستان تلاش‌های بسیارمطلوبی را درطول عمردولت‌های نهم و دهم ازخود ارائه داده‌اند که راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهری وروستایی و انشعابات آب شرب حتی در مناطق محروم، از جمله این موارد است.

جاودانی با بیان اینکه سرانه مصرف آب شرب در ایران نسبت به سایر کشورها از رقم بالایی برخوردار است، افزود: درکشورهایی که از آب کافی برخوردارند، سرانه مصرف آب شرب بین 120 تا 150 است و این در حالی است که این رقم در ایران 250 تا 300 اعلام شده است.

وی اظهار کرد: در استان زنجان رقم مصرف سرانه آب در شبانه‌ روز برای هرنفر 150 لیتر است که طبق گفته مسئولان این رقم درحا ل کاهش می باشد.

مدیرکل دفترروابط عمومی و اموربین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوربا اشاره به برگزاری جشنواره دانای آب خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش‌های خبر، نقد، گزارش، مصاحبه، کاریکاتو، عکس و سرمقاله برگزار می‌شود./س

برچسب ها: زنجان ، عملکرد ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.