"امير حسين رستمي"در خصوص "عمليات مهدكودك" گفت: 85 درصد از كار فيلمبرداري شده و فرزاد اژدري تمام تلاشش را در جهت رساندن اين فيلم به جشنواره مي‌كند.

امير حسين رستمي بازيگر سينما در خصوص فيلم سينمايي "عمليات مهدكودك" و برگزاري جشنواره كودك و نوجوان به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم سينمايي عمليات مهد كودك ساخته فرزاد اژدري بوده كه در ژانر كودك توليد شده است.
وي افزود: اين فيلم در خصوص كودكاني است كه باعث اتفاقات مهمي در زندگي پدر و مادرهايشان مي‌شوند.
وي افزود: تا به امروز 85 درصد از كار فيلمبرداري شده و تا سه روز ديگر سر اين پروژه هستم.
وي در خصوص اكران اين فيلم در جشنواره كودك و نوجوان اظهار داشت: "عمليات مهد كودك" يك فيلم بسيار ارزشمند و آموزنده براي كودكان است و اميدوارم تلاشي كه عوامل و كارگردانان پروژه در جهت رسيدن فيلم به جشنواره به كار گرفته اند و موثر و نتيجه بخش باشد.
رستمي در خصوص برگزاري جشنواره كودك و نوجوان تصريح كرد: سينماي كودك سينماي مهجوري است و به نسبت ژانرهاي ديگر از توجه كمتري برخوردار بوده است.
وي افزود: آثاري كه در اين ژانر توليد مي شود بايد شايسته و در خور كودكان باشد و قصه آن پتانسيل جذب كودكان را داشته باشد.
رستمي خاطرنشان كرد: امروزه كلاه قرمزي ناجي سينماي ايران بوده و به يك سوپر استار عروسكي تبديل شده است فيلمسازان براي جذب كودكان بايد به دنبال راه كار جديدي باشند تا بتوانند آموزه هاي تربيتي را به كودكان و نوجوانان  انتقال دهند.
گفتني است اين بازيگر سينما دومين بازي خود را در عرصه تئاتر به كارگرداني مائده طهماسبي در سالن استاد سمندريان به روي صحنه برده است و تا 7 مهر ادامه دارد./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نازنین رحمانیان
۱۴:۳۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
خوب است ولی توروبه خدا جای کلاه قرمزی رونگیرید
آخرین اخبار