فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین با اشاره به بازدید روزانه 300 نفر از كاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی این شهرستان گفت: برنامه ریزی شده امسال 60 هزار نفر از مناطق عملیاتی این شهرستان بازدید كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛

سرهنگ پاسدار 'نور علی عبدی' گفت: كاروان های بازدید كننده متشكل از دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم سراسر كشور هستند كه از معراج شهدا، نمایشگاه جلوه های ایثار، رزمگاه شهدا، مسجد مهدیه، نقطه صفر مرزی خسروی، روادگاه امام حسن مجتبی (ع)، بوستان بسیج و بیمارستان مخروبه قصرشیرین بعنوان آثار باقی مانده از هشت سال دفاع مقدس بازدید می كنند.

وی خاطر نشان كرد: دو مجموعه ورزشی آموزش و پرورش و اقامتگاهی در مرز خسروی برای اسكان 500 نفر در روز ساماندهی شده تا به كاروان های راهیان نور در صورت اقامت در این منطقه سرویس دهی كنند.

سرهنگ عبدی گفت: قصرشیرین به دلیل داشتن مرز رسمی پرویزخان برای فعالیت‌های منحصر به فرد اقتصادی و مرز خسروی با داشتن بزرگترین پایانه زمینی خاورمیانه برای تردد زایران عتبات عالیات و مسافران خارجی و داشتن امكانات اقامتی و هتل‌های مناسب، بهترین خدمات را به مسافران بویژه كاروان های راهیان نور ارایه می‌دهد./ب


برچسب ها: کاروان ، راهیان ، قصرشیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.