عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در نخستین هفته بازگشایی مجلس، اشکالات واگذاری‌ها در بخش صنعت و معدن مازندران در صحن علنی مجلس مورد بحث قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران اعضای کمیسیون که منشاء قانون‌گذاری در مجلس هستند انجام شد و به دنبال این بازدیدها همه پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و گزارش‌ها تهیه شد.

وی افزود: جلسه کمیسیون که تلفیقی از جلسه مدیران استان و کمیسیون صنایع و معادن بود با حضور نمایندگان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران برگزار و مشکلات این حوزه مطرح شد، در نهایت اعضای کمیسیون نتیجه گزارش‌ها را ارائه دادند و تصمیم اولیه این شد که موضوع صنایع و معادن مازندران به عنوان یک بحث جدی در مجلس دنبال شود.

حسینی افزود: درباره البرز مرکزی و کک‌سازی سوادکوه، نساجی قائمشهر، شهرک‌های صنعتی سه شهرستان قائمشهر، سوادکوه و جویبار بحث‌های مجزایی انجام و مقرر شد با حضور مولایی معاون وزیر صنعت این برنامه‌ها به جد پیگیری شود.

وی ادامه داد: در هفته اول یا دوم مهر ماه با حضور غضنفری وزیر صنایع، رئیس سازمان صنعت و معدن مازندران، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان و همه معاونان وزارت‌خانه، موضوع‌های مربوط به این حوزه در مازندران مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای لازم اتخاذ شود./س

برچسب ها: بحث ، وگذاری ، صنعت و معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.