مراکز عملی زنجان در حوزه پژوهش بالاتر از میانگین کشوری حتی در مرکز کشور عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به ارزیابی پژوهش‌های انجام شده در کشور و استان زنجان پرداخت و گفت: مجلات علمی معتبر دنیا به پنج گروه تقسیم می‌شوند.

ثبوتی به چاپ مقاله توسط اساتید دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان در چند ساله گذشته در معتبرترین مجلات علمی جهان اشاره کرد و افزود: ای کاش کسی متوجه اقدامات انجام شده در این دانشگاه می‌شد.

وی به چاپ 28 مقاله توسط 25 فیزیک‌دان فعال در دانشگاه تحصیلات تکمیلی اشاره و تصریح کرد: فیزیک استان زنجان جهش بسیار خوبی نسبت به گذشته داشته است.

عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان حضور شیمی‌دانان و ریاضی‌دانان را در دانشگاه تحصیلات تکمیلی مطلوب عنوان کردو اضافه کرد: دانشگاه زنجان هم یکی از بهترین دپارتمان‌های فیزیک محسوب می‌شود.

ثبوتی به حضور خود در هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اشاره و ادامه داد: تعداد مقالات این دانشگاه هم رشد قابل ملاحظه‌ داشته است.

چهره ماندگار کشور تاکید کرد: زنجان در حوزه پژوهش بالاتر از سطح کشوری حتی مرکز کشور عمل کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور خود در یکی از جلسات تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در محضر مقام معظم رهبری اشاره کرد و بخشی از مطالب ارائه شده در آن جلسه را ارائه داد./س 
برچسب ها: زنجان ، پژوهش ، بالاتر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.