مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از افتتاح 104 طرح تعاونی ، همزمان با هفته تعاون در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان قادری در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت : برای افتتاح این 104 طرح تعاونی ، بیش از 2289 میلیارد ريال سرمایه گذاری شده است .

وی اظهار داشت: از کل اعتبارات 1056 میلیارد ريال از محل تسهیلات دولتی و 1233 میلیارد ريال آورده مردم به بخش تعاونی هاست .

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین طرح ها در بخش عمران و مسکن است افزود : 48 طرح از 104 طرح در بخش مسکن و عمران با اعتباری بالغ بر 2107میلیارد ريال و ایجاد اشتغال برای 8301 نفر ، طرح خدماتی با اعتبار 163 میلیارد ريال و اشتغال برای 564 نفر ،4 طرح کشاورزی با اعتبار 42 میلیارد ريال و ایجاد اشتغال برای 47 نفر و همچنین 7 طرح تعاونی در گرایش تأمین نیاز تولید کنندگان و مصرف کنندگان و 15 طرح صنعتی است .

قادری در برگزاری همایش هفته تعاون با حضور تعاون گران ، اعضای اتاق تعاون و کار آفرینان در روز سه شنبه 14 شهریور ماه امسال خبر داد و تصریح کرد : در این همایش از 25 تعاونی برتر استان و 20 کار آفرین نمونه در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان تجلیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در کارگاه اشتغال در هفته تعاون از سند اشتغال و سرمایه گذاری استان میزان اشتغال برای 5 سال آینده پیش بینی شده و همچنین شناسایی ظرفیت های اقتصادی هر شهرستان رو نمایی می شود./ب

برچسب ها: اصفهان ، افتتاح ، طرح ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.