در پي حوادث و حواشي بازي هفته سوم ليگ برتر فوتسال كميته انضباطي فدراسيون فوتبال براي خاطيان اين ديدار راي صادر كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، تيم فوتسال صباي قم در ديدار هفته سوم خو در رقابت هاي ليگ برتر فوتسال در مهماني تيم فرش آراي مشهد در حالي كه بازي را تا يك دقيقه پايان برده بود با قضاوت ناعادلانه داور با شكست به پايان رساند كه به دنبال اين قضاوت نادرست جو سالن متشنج شد و با توجه به عدم حضور نيروي انتظامي و پرتاب انواع و اقسام اشياء از جمله بطري آب يخ زده به سمت بازيكنان صباي قم و همچنين درگيري عده اي افراد  غير مرتبط با بازيكنان صبا منجر شد تا كميته انضباطي براي حواشي اين ديدار تصميم گيري كنند.

بدين ترتيب براساس اعلام كميته انضباطي فدراسيون فوتبال باشگاه فرش آراي مشهد به علت حوادث رخ داده در ديدار تيم فوتسال اين باشگاه مقابل صباي قم تا اطلاع ثانوي ميزباني بدون تماشاگر خواهد بود و ناصر شريفي مدير و سرپرست تيم فوتبال صباي قم به علت درگيري و مصدوم كردن شخصي در حاشيه اين ديدار اين تيم مقابل فرش آرا مشهد تا اطلاع ثانوي از همراهي تيم خود محروم است.

همچنين كاپيتاني تيم صباي قم محسن حسن زاده مهر براي سه بازي از همراهي تيم خود محروم شده و اين كميته كاپيتان تيم صباي قم را به پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرده است و از سوي كميته انضباطي مسئولان دو تيم فرش آرا و صباي قم براي توضيحات بيشتر به كميته انضباطي احضار شدند.

در همين راستا امير شمسايي، سرمربي تيم فوتسال صباي قم اظهار داشت: از اين حكم رضايت ندارم و به دنبال اعتراض به كميته انضباطي فوتبال هستيم تا راي آنان را برگردانيم معتقدم راي كميته انضباطي يك طرفه است در صورتيكه آنها موظفند همه جوانب را در نظر بگيرند و با مشاهده كامل فيلم مسابقه مقصر اصلي را جريمه كنند در صورتيكه كه هيچ كدام از اين اقدامات انجام نشد و فقط راي صادر شده است.

وي افزود: با شناختي كه از محسن حسن زاده كاپيتان با اخلاق تيم دارم مطمئن هستم وي اهل درگيري و حاشيه درست كردن نيست بازي با تيم فرش آرا مشهد تا دقايق پاياني بدون هيچ حاشيه و درگيري در پي جريان بود كه متاسفانه داور مسابقه (وحيد عرض پيما ) با قضاوت اشتباه اش منجر به متشنج كردن جو سالن شد و نتيجه بازي برده ما را با شكست عوض كرد.

شمسایی اظهار داشت: به طور قطع مقصر اصلی نه بازیکنان دو تیم صبای قم و فرش آراي مشهد هستند نه تماشاگران. بلکه داور با قضاوت نادرست خود باعث درگیری و حاشیه شد و مقصر صددر صد این رقابت عملکرد ضعیف وی میباشد.

سرمربی صبای قم در خصوص محرومیت کاپیتان تیم بیان داشت به مسئولان تیم صبای قم به دنبال لغو محرومیت حسن زاده در بازیهای لیگ فوتسال هستند و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا بتوانیم از این بازیکن در هفته پنجم مقابل تیم شهرداری ساوه استفاده کنیم و در صورتی که محرومیت محسن حسن زاده از سوی کمیته انضباطی بخشیده نشود به احتمال زیاد در هفته 5 اصغر حسن زاده بازوبند کاپیتانی را به دست خواهد بست.

*اگر به جای ترابیان بودم همین تصمیم را می گرفتم

امیر شمسایی در خصوص ممنوع المصاحبه شدن ملی پوشان اظهار داشت: به طور حتم ترابیان برای این حکم خود دلایل خاصی را دارد و باتوجه به اینکه تا برگزاری مسابقات جام جهانی کمتر از دو ماه باقی نمانده است باید اردوی تیم ملی فوتسال در آرامش وبدون تشنج برگزار گردد تا ملی پوشان بدون حاشیه و با تمرکز بالا عازم مسابقات جام جهانی فوتسال شوند.

* جام جهانی جای بزرگترهاست نه بزرگ ها

سرمربی صبای قم در خصوص عدم حضور وحید شمسایی درلیست تیم ملی بیان داشت: به عنوان یک منتقد باوجود اینکه نظر صانعی سرمربی تیم فوتسال برای خودش محترم است اما من معتقدم که این تصمیم گیری وی عجولانه بود.
وحید شمسایی بازیکن شناخته شده است و حضور وی در تیم ملی بار روانی مثبتی خواهد داشت.

شمسايي افزود: مسابقات بزرگ و مهمی همچون رقابتهای جام جهانی فوتسال جای افراد بزرگتر و شناخته شده است و که بارها تجربه حضور اولین رقابتها را داشته باشد این جا میدانی نیست که بازیکن را بیکار نماییم چرا که کو چکترین اشتباه به ضرر تیم ملی یک کشور است که مدت چهار سال اززمان خود را برای حضور دراین مسابقات حرف کرده است.

وی اظهار داشت: من امیدوارم صانعی از این تصمیم گیری حرف نظر کند چرا که عدم نتایج مطلوب در مسابقات جام جهانی پیامدهای منفی برای تیم خواهد داشت و باید جوابگوی یک ملت باشد.

امیر شمسایی اظهار داشت:قرعه تیم ملی فوتسال کشورمان درمسابقات جامجهانی بسیار مطلوب است و تنها رقیب مابرای صعود به مرحله بعدی تیم اسپانیا خواهد بود.

که به طور قطع اگر ملی پوشان بازی همیشگی خود را انجام دهند از این تیم به راحتی می توانند عبور کنند./مح

برچسب ها: کمیته ، فوتبال ، انضباظی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار