رييس پليس پيشگيري پايتخت گفت:دو مامور نمايي كه در بوستان گيشا از شهروندان اخاذي و زورگيري مي کردند، دستگير شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ محسن خانچرلي با اشاره به دستگيري دو جاعل مامور نما در محدوده گيشاعنوان كرد: روز گذشته دو تن از شهروندان ساکن محدوده فوق به ماموران گشت انتظامي کلانتري 137 نصر مراجعه کرده و عنوان داشتند که هنگام تردد در بوستان گفتگو بودند که دو مرد با لباس هاي نگهباني به آنها مراجعه کرده و ضمن تهديد آنها اقدام به اخاذي مبالغي پول و تلفن هاي همراه آنها کرده اند.
وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع ماموران گشت انتظامي ضمن هماهنگي با اپراتور کلانتري براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند و با توجه به مشخصات چهره و مشخصات ارايه شده از سوي مالباختگان به تعقيب و شناسايي متهمان پرداختند.
سرهنگ خانچرلي، ادامه داد:" فرداي آن روز مجددا همان دو مالباخته به ماموران مراجعه کرده و اعلام داشتند که مامور نما ها با تلفن مسروقه با آنها تماس گرفته و اعلام کرده اند که 500 هزار تومان ديگر بايد براي آنها بياورند، در غير اين صورت عکس ها و فيلم هاي موجود در تلفن هاي همراه شان را در همه جا منتشر مي کنند.
رييس پليس پيشگيري پايتخت اظهار داشت: با توجه به حساسيت موضوع بلافاصله به هر دو مالباخته آموزش هايي داده شد و ماموران تجسس کلانتري 137 به طور نامحسوس اقدام به محاصره محل کرده و آنجا را تحت نظر قرار دادند، تا اينکه هر دو متهم با لباس هاي نگهباني پارک مذکور به محل قرار مراجعه کرده و درست زماني که با مالباختگان روبرو شدند ، در يک عمليات غافلگيرانه بازداشت شدند.
سرهنگ خانچرلي تصريح کرد:" هر دو متهم به همراه مالباخته ها به کلانتري منتقل شده و بازجويي ها از آنان آغاز شد که طي آن مالباختگان هر دو سارق مامور نما را شناسايي کرده و متهمان در اعترافات خود به اخاذي و سرقت از آنها اشاره کرده و به تشريح جزييات اقدام خود پرداختند.
وي افزود: هر دو متهم با معرفي خود به نام هاي "ابوذر" و "حسن" عنوان داشتند که با جعل عنوان و پوشيدن لباس هاي نگهباني پارک ها اقدام به زورگيري و اخاذي از شهروندان مي کنند و اين در حالي بود که در بازرسي از وسايل همراه اين دو متهم يک اسپري اشک آور، دو تلفن همراه مالباختگان، تعدادي سلاح سرد و مقاديري وجه نقد مسروقه به دست آمد که به همراه طرفين دعوا به حضور مقام قضايي منتقل شد.
سرهنگ خانچرلي در پايان، به شهروندان هشدار داد که در صورت بروز چنين رويدادي حتما از ماموراني که به آنها مراجعه مي کنند کارت شناسايي معتبر درخواست کنند و در صورت هر گونه ممانعت از اين امر، مراتب را به پليس 110 گزارش دهند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار