فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد استان کهگيلويه و بويراحمد، از اجراي طرح امنيت محله محور خبر داد و گفت: در مدت بيست روز گذشته ، 70 سارق شناسايي و بازداشت شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ علي کاشاني در اين باره اظهار داشت: بنابر درخواست شهروندان در خصوص اجراي طرح امنيت محله محور، ماموران انتظامي اين فرماندهي اقدام به اجراي طرح برخورد با سارقان کردند که در نتيجه ، تعداد 70 سارق دستگير  و در همين راستا 101 فقره انواع سرقت کشف شد .
 فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد با اشاره به اينكه متهمان با تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي و با قرار صادره مناسب روانه زندان شدند، از شهروندان خواست  با علم و آگاهي از هرگونه ناهنجاري در جامعه مراتب را سريعاً به مركز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند.
سرهنگ کاشاني با اشاره به برخورد با موتورسواران و خودروهاي متخلف خاطر نشان كرد: طي 48 ساعت گذشته نيز20 دستگاه موتور سيكلت و 13 دستگاه خودوري متخلف توقيف و جهت سير مراحل قانوني به پاركينگ انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامي بويراحمد در پايان خاطرنشان کرد : شهروندان محترم جهت پيشگيري از سرقت محل زندگي خود بايستي از نگهداري وجوه نقد و اشياء قيمتي خودداري كرده و حتي الامکان درهاي ورودي و داخلي منازل خود را به سيستم هشدار دهنده مجهز كنند./ف

برچسب ها: دستگیر ، سارق ، سرقت ، بویراحمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.