نخستین کنفرانس انرژی بادی ایران 18 تا 19 مهر ماه سال جاری در سالن همایش های وزارت نیرو برگزار می شود.

علیرضا خاک مدیر اجرایی انجمن علمی انرژی بادی ایران در گفتگو با خبرنگار دانش هاي روز باشگاه خبرنگاران، گفت: این کنفرانس با هدف همسو سازی فعالیت های علمی و فناوری دانشگاه ها و شرکت های فعال در انرژی بادی، گسترش و پیشبرد ، ارتقاء سطح دانش فناوری توربین های بادی برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: در حقیقت با برگزاری این همایش نیروهای متخصص هسته علمی صنعتی را در این حوزه تشکیل خواهیم داد.
در طول برگزاری این همایش میزگرد های تخصصی به شناسایی مشکلات بومی سازی این صنعت خواهند پرداخت و با ارائه آن را مراجع ذی ربط این مشکلات را رفع کنیم.
 
در ادامه مسعود ریاسی الدین مدیر اجرایی کنفرانس انرژی بادی ایران نیز به تشریح ابعاد اجرایی این کنفرانس پرداخت و گفت: تا کنون 300 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده و پس از داوری 80 مقاله برای ارائه در کنفرانس برگزیده شده است.
 
وی تصریح کرد: در کنار این کنفرانس نیز سمینار تخصصی توربین های بادی و فناوری های نوین و نمایشگاه های جانبی به ارائه آخرین تکنولوژی ها و دستاورد های انرژی بادی خواهند پرداخت.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از اهداف کنفرانس انرژی بادی ایران ، فراهم آوری فرصت برای دست اندرکاران صنعت برق و انرژی به ویژه متخصصان انرژی بادی، دانشگاه ها و سایر مراکز علمی و پژوهشی و معرفی آخرین دستاورد های خود در زمینه های مختلف علمی و صنعتی در این زمینه خواهد بود و ما برای اجرای این هدف کارگاه های آموزشی را در کنار کنفرانس برگزار خواهد شد./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار