عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: اتفاقات رخ داده پس از انتخابات رياست جمهوري سال 88، تجلي قانون گريزي از سوي طيف اصلاحات بود و در سايه آن سعي بر براندازي نظام شده بود.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عدم برائت برخي از اصلاح طلبان از عوامل فتنه 88 گفت: اتفاقات  رخ داده  پس از انتخابات رياست جمهوري سال 88 تجلي قانون گريزي از سوي طيف اصلاحات بود و در سايه آن سعي بر براندازي نظام شده بود.

وي تصريح کرد: اکنون جريان اصلاحات براي خود توهم بازگشت به صحنه انتخابات را ايجاد کرده و با بيان اينکه عدم برائت از فتنه 88 هم سو با آزادي بيان بوده سعي در پوشاندن حقايق را دارد.

نجابت با بيان اينکه پيش کشيدن عدم برائت از عوامل فتنه يک بحث انحرافي بوده، افزود: جريان اصلاحات با پيش کشيدن عدم برائت از عوامل فتنه و ايجاد بحث انحرافي بار ديگر در آستانه انتخابات سعي دارد خود را مطرح کند که اين پروژه  نخ نما شده است.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به اينکه تمامي افراد در برابر قانون يکسان هستند خاطر نشان کرد: پس از اتفاقات رخ داده در سال 88 و ايجاد فتنه که براندازي نظام مد نظر بود شرط گذاشتن نظام براي آنها امري طبيعي بوده و در برابر قانون هاشمي و خاتمي تفاوتي با يکديگر ندارند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نجابت ، فتنه ، خاتمی ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار