فرماندار گچساران با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و محرومیت‌ها در گچساران به دلیل عدم سرمایه‌گذاری است، گفت: بخش خصوصی در گچساران فعال نیست.

محمد شفیعی در بازدید از کارخانه بهنوش گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود : اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی در گچساران ضمن شکوفایی اقتصادی در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری بسیار مؤثر است.
وی با اشاره به شعار امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ابراز داشت: باید نگاه به تولید فراگیر شده و طرح‌های تولیدی و مولد در سطح گچساران مورد حمایت جدی قرار گیرند.
فرماندار گچساران تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان با تحریم‌های همه‌جانبه سعی در ناکارآمد کردن نظام اقتصادی جامعه دارند باید با حمایت از تولید ملی و نیز مصرف کالاهای ایرانی با تحریم دشمنان مقابله کرد.
شفیعی با اشاره به موقعیت گچساران در بخش‌های مختلف بیان داشت: باید از طرح‌های تولیدی این شهرستان حمایت بیشتری کرد.
وی عنوان داشت: گچساران از ظرفیت‌‌های بالایی در زمینه کشاورزی، دامپروری، صنایع و معادن و صنایع پایین دستی نفت و گاز برخوردار است.
شفیعی ادامه داد: با سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها اقتصاد شهرستان متحول شده و آمار بیکاری به طور محسوسی کاهش می‌یابد.
وی گفت: به علت بی‌توجهی، عدم سرمایه‌گذاری و فعال نشدن بخش خصوصی در زمینه اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغالزا، این شهرستان با داشتن این همه ظرفیت همچنان در محرومیت به سر می‌برد.
شفیعی با بیان اینکه بیشترین درصد بیکاری در سطح کهگیلویه و بویراحمد در گچساران است، همکاری و ارائه راهکار از سوی مردم و مسئولان برای اجرای طرح‌های موفق اشتغال‌زا را خواستار شد.
وی کارخانه بهنوش گچساران را یکی از طرح‌های بزرگ و موفق کهگیلویه و بویراحمد و حتی جنوب کشور عنوان کرد و افزود: اجرای چنین طرح‌هایی ضمن رونق دادن به بخش تولید و اقتصاد به ایجاد اشتغال کمک بسیاری خواهد کرد.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: این افتخاری برای گچساران بوده که محصولات تولیدی کارخانه بهنوش به همه نقاط کشور و حتی خارج از ایران صادر شده و مورد مصرف قرار می‌گیرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، کارخانه بهنوش گچساران با تولید روزانه 360 هزار بطری شامل نوشابه، دلستر، آبمیوه و آب گازدار نقش مهمی در تولید نوشیدنی‌های مورد نیاز مردم و ایجاد اشتغال دارد./س
برچسب ها: بخش ، خصوصی ، فعال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.