پيريايي استاندار قم با توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل از روابط عمومي استانداري قم، كرم‌رضا پيريايي در ديدار توليت‌ آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در استان قم، جبران عقب‌ماندگي‌هاي اين خطه مقدس به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامي و ام‌القراي جهان اسلامي را يادآور شد و اظهار داشت: در سال‌هاي اخير اقدامات چشم گير و گسترده‌اي در جهت جبران كمبودها و رشد و توسعه قم صورت گرفته اما هنوز خدمات متناسب با ظرفيت‌ها و جايگاه ويژه اين جهانشهر مهم نيست.
وي با تاكيد بر ضرورت برنامه‌ريزي و تهيه نقشه راه با تدوين آمايش سرزميني قم، گفت: برنامه‌ريزي مناسب با توجه به اسناد بالادستي و برنامه‌هاي فرااستاني سرعت خدمات‌رساني و رشد و توسعه قم را شتاب مي‌بخشد.
استاندار قم با اشاره به مراحل تدوين آمايش سرزميني قم خاطرنشان كرد: افق استان با نگاه به فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد جايگاه و ضرورت خدمات‌رساني به قم در حال تدوين است.
آيت‌الله سعيدي توليت‌ آستان مقدس حضرت معصومه(س) نيز در اين ديدار ضمن گراميداشت هفته دولت و ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، خدمات چشم‌گير دولت در سال‌هاي اخير را مورد تقدير قرار داد و گفت: دولت نهم و دهم در سال‌هاي اخير گام‌هاي بلندي در راستاي رشد و توسعه و جبران كمبودهاي قم برداشته است.
گفتني است،‌ در اين ديدار معاونين استاندار گزارشي از روند خدمات‌رساني و اجراي پروژه‌هاي مختلف عمراني،‌ اقتصادي و... در قم ارائه كردند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.