شهردار اهر از صدور پروانه رایگان به اماکن خسارت دیده از زلزله در شهر اهر خبر داد.

محمدعلی مولاخواه درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: در جهت تسهیل در امر ساخت و ساز در حوزه شهری اهر با مصوبه هیئت وزیران پروانه رایگان به اماکن آسیب دیده از زلزله که آسیب اساسی دیده اند صادر می شود.

وی، گفت: این پروانه توسط شهرداری در کمترین زمان ممکن معادل متراژ تخریب شده بصورت رایگان صادر می شود.

این مقام مسئول همچنین گفت: به ملکهایی که دارای قولنامه بوده و اسناد آنها مورد تأیید شهرداری می باشد به این اماکن قولنامه ای نیز پروانه رایگان صادر تا از تسهیلات اعطایی که توسط دولت پیش بینی شده بهره مند شوند.

وی، به خدمات ارائه شده از سوی شهرداری در مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: در جهت جلوگیری از خطرات احتمالی جانی برای همشهریان بیش از 70 گذر که براثر زلزله تخریب شده بودند رفع خطر و پاکسازی شده است.

مولاخواه به خدمات ارائه شده در پارکها نیز اشاره کرد و افزود: با نظر ستاد مدیریت بحران شهرستان بخصوص فرمانداری اهر با مناسب سازی پارکهای عمومی شیخ شهاب الدین، دکتر قاسم، آل محمد و ورودی میدان دفاع مقدس، چای کنار، انصار و سایر پارکهای محلات امکانات عمومی از جمله تأمین آب، جمع آوری روزانه زباله، نصب سرویس های بهداشتی سیار در نقاط پرتجمع و پاکسازی معابر عمومی، سمپاشی محوطه چادرها با همکاری بهداشت انجام شده و هرگونه مواردی که به نحوی در حوزه فعالیت شهرداری بوده تلاش شده در جهت رفاه عمومی شهروندان قدمهای مناسب برداشته شود.

شهردار اهر همچنین، گفت: با 15 دستگاه ماشین آلات سنگین این نهاد و تشکیل سه اکیپ امداد رسانی در کار آواربرداری در 12 روستا در روزهای اول تا چهارم انجام شده است. /س

برچسب ها: پروانه ، رایگان ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.