حمید رضا پشنگ نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی به همراه جمع کثیری از مسوولان استانی از شهرک صنعتی خاش بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، وی ضمن بازدیداز شهرک صنعتی اظهار داشت: نامگذاري امسال به عنوان سال "همت مضاعف و كار مضاعف" از سوي رهبر معظم انقلاب و همزماني آن با آغاز برنامه پنجم توسعه كشور حاكي از تيزبيني، تدبير، درايت و آگاهي ايشان نسبت به مسائل داخلي و خارجي ايران و جهان است.
وي افزود: اميدوارم كه در سايه رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب و با آسيب‌شناسي برنامه چهارم توسعه در زمينه‌هاي مختلف با برنامه‌ريزي‌هاي دقيق و هدفمند به اهداف عالي نظام نزديك‌تر شده و جايگاه ايران را در جهان و منطقه آن‌گونه كه حق ملت ايران است، ارتقاء دهيم البته در اين راستا احترام به قانون و همراهي مجلس و دولت از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.
نماينده مردم خاش در مجلس خاطر نشان کرد: توجه به مسایل و مشکلات صنعت و تلاش در مرتفع کردن آنها می تواند جايگزين تمام اقدامات سخت‌افزاري در برخوردها با ناامني، معضلات اجتماعي، مبارزه با فقر و محروميت، عدم توسعه‌يافتگي شود.
محمد یعقوبی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان در این بازدید گفت : عملیات اجرایی شهرک صنعتی خاش در سال 70 آغاز شد و این شهرک با مساحت 200 هکتار و فاز عملیاتی 40 هکتار در کیلومتر 7 جاده خاش زاهدان قرار دارد.
وی اظهار داشت: هم اکنون تعداد 18 قرار دارد با سرمایه گذاران و کار آفرینان در این شهرک منعقدگردیده است.
وی افزود: در حال حاضر تعداد 9 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 9769 میلیون ریال و اشتغال 70 نفر در این شهرک مستقر هستند. /س

برچسب ها: بازدی ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.