برنامه هاي كودك كنوني تلويزيون وضعيت خوبي دارد اما متاسفانه تعداد برنامه هاي زنده زياد است.

داريوش فرضيايي مجري برنامه هزار و شصت و شونزده شبكه 2 سيما در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران با اشاره به تفاوت اجراي برنامه كودك با ساير برنامه هاي تلويزيوني، اظهار داشت: با بچه ها بايد با زبان كودكانه صحبت كرد.
وي ادامه داد: از سوي ديگر فكر مي‌كنم ما بايد به آن دسته از موضوعاتي كه بچه ها به آن ها اهميت مي دهند به عنوان مجري اهميت بدهيم و با آن ها بزرگتر از سنشان برخورد نكنيم.
فرضيايي با اشاره به اينكه يك مجري كودك بايد دنيا را از نگاه بچه ها نگاه كند، تصريح كرد: ما بايد دنيا را از نگاه بچه ها نگاه كنيم و در روند اجراي برنامه از كلماتي استفاده كنيم كه براي بچه ها به طور كامل قابل فهم و قابل لمس باشد.
اين مجري محبوب كودكان ايران زمين در ادامه اظهار داشت: ما بايد سعي كنيم كه رفتار، كردار، گفتار و حتي نگاهمان خارج از دنياي كودك نباشد و همسطح با آن ها به مقوله اجرا نگاه كنيم.
فرضيايي در روند مقايسه برنامه هاي كودك امروز تلويزيون و برنامه هاي كودك چند دهه قبل تلويزيون، اظهار داشت: برنامه هاي كودك كنوني تلويزيون وضعيت خوبي دارد اما متاسفانه تعداد برنامه هاي زنده، زياد است.
وي همچنين ادامه داد: تصور مي‌كنم بايد برنامه هاي توليدي را با تامل و تحقيق بيشتري توليد كرد.
شايان ذكر است، داريوش فرضيايي مجري مجرب كودكان كشورمان سابقه يك دهه اجراي برنامه زنده را در كارنامه هنري خود به يادگار دارد و علاوه بر اجرا در داخل كشور به مناسبت هاي مختلف در خارج از كشور نيز اجراهايي داشته است.
گفتني است، همچنين عمو پورنگ بچه هاي ايران زمين، علاوه بر اجراي برنامه زنده سابقه فعاليت در برنامه هاي توليدي را نيز داشته است و هم اكنون نيز برنامه هزار و شصت و شونزده هر روز ساعت 17 از شبكه 2 سيما با  اجراي اين مجري حرفه اي عرصه كودك ميهمان كودكان ايران زمين مي شود./ي2
ادامه دارد...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.