350 تن سازه پیچ و مهره‌ای در شرکت کاسپین صنعت غرب زنجان تولید می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مدیرعامل شرکت کاسپین صنعت غرب زنجان گفت: اهمیت سازه‌های پیچ و مهره‌ای در جهان نمود یافته و همه کشورهای مطرح جهان از این سازه برای فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند.

مقدم با بیان اینکه شرکت کاسپین غرب زنجان در زمینه ساخت سازه‌های پیچ و مهره‌ای فعالیت می‌کند، افزود: از این دانش روز دنیا در حال حاضر در کشور استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت تجمیع واحدهای سازه‌ای فلزی در یک قالب واحد تصریح کرد: ایجاد کارگاهی واحد موجب ایجاد زمینه اشتغال برای افراد بیشتری می‌شود.

مدیرعامل شرکت کاسپین صنعت غرب زنجان با اشاره به ایجاد زمینه اشتغال برای 185 نفر در این واحد اظهارکرد: ‌با تجمیع واحدهای دیگر این میزان به 500 نفر افزایش می‌یابد.

مقدم با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر قرارداد 700 تنی با یکی از شرکت‌ها دارد، ادامه داد: نداشتن سرمایه از مشکلات این واحد است و ‌برای توسعه فعالیت‌ها این شرکت نیازمند حمایت‌های مالی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سازه‌های پیچ و مهره‌ای در برابر زلزله مقاوم هستند، گفت: با توجه به سردسیر بودن استان زنجان استفاده از این سازه‌ها به صرفه است.

مدیرعامل شرکت کاسپین صنعت غرب زنجان از برگزاری همایش سازه‌های پیچ و مهره‌ای با همکاری دانشگاه زنجان خبر داد و افزود: این همایش با حضور دانشجویان و کارشناسان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های مختلف خاطرنشان کرد: طرح‌های مطلوبی در این حوزه در استان اجرایی خواهد شد./س

برچسب ها: سازه ، پیچ ، مهره ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.