فیلم / حمله با گلوله های ساچمه ای

تعدادي از تظاهرکنندگان بحريني براثر گلوله هاي ساچمه اي که نيروهاي بحريني تحت حمايت اشغالگران سعودي عليه آنها استفاده کردند ، زخمي شدند.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران، نيروهاي آل خليفه با استفاده از گلوله هاي ساچمه اي به تظاهرات شبانه مردم بحرين که براي آزادي و اعلام همبستگي با بازداشت شدگان  برگزار شده بود ، حمله کردند تا آنها را پراکنده کنند.
فادي السيد گزارشگر العالم  در اين زمينه گفت : زبان سرکوب رژيم بحرين عليه تظاهر کنندگان همچنان ادامه دارد اين نيروها در آخرين اقدام از اين دست از گلوله هاي ساچمه اي براي پراکنده کردن تظاهرات مردم در نقاط مختلف اين کشور استفاده کردند که به زخمي شدن تعدادي از تظاهرکنندگان منجر شد. سرکوبي که با تجاوز نيروهاي تحت حمايت اشغالگران سعودي به برخي مناطق همراه بود شديدترين اين سرکوب ها در منطقه کرزکان و ستره بود. اين نيروهاي سرکوبگر از نارنجک هاي ساخت آمريکا که حاوي گازهاي سمي بود به طور گسترده و بي هدف عليه عابران و محلات مسکوني استفاده کردند که تعدادي از ساکنان محلات بحرين براثر اين گازها دچار حالت خفگي شدند که حال برخي از آنها وخيم گزارش شده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.