دارنده مدال نقره پارالمپیک لندن گفت: من در قبال پرنس انگلیس فرهنگ اسلامی و ایرانی را به نمایش گذاشتم ولی رسانه های غربی دست به کار واهی زدند و پرنس انگلیس فرهنگ ایران را قابل احترام دانست.

مهرداد کرم زاده ، ورزشکار پرتاب دیسک تیم ملی دو میدانی جانبازان و معلولین کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به خاطر کسب نکردن مدال طلای پارالمپیک لندن از مردم کشورم عذرخواهی می کنم و شرمنده ملت ایران شدم، برای کسب مدال طلا به لندن رفته بودم ولی جو استادیوم به نفع حریف انگلیسی ام بود و او رکورد بهتری از من داشت.

وی ادامه داد: از موفقیت اعضای تیم پارالمپیک کشورمان خیلی خوشحالم و امیدوارم در ادامه پیکارها مدال های رنگارنگ را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

کرم زاده در مورد لحظه دریافت مدال نقره از پرنس انگلیس گفت: ماجرایی که رسانه های اروپایی و انگلیسی روی دست ندادن من به پرنس انگلیس مانور خبری دادند یک کار بیهوده از سوی این رسانه های غربی بوده است قبل از توزیع مدال ها پرنس انگلیس در داخل سالن به من و مردم ایران برای کسب مدال نقره ام تبریک گفت و سپس از من پرسید که من می توانم به شما دست بدهم که من هم در مورد فرهنگ اسلامی مردم کشورمان به او اطلاع دادم که او با این مسئله منطقی برخورد کرد و اصلاً ناراحت نشد.

وی ادامه داد: من هم در جایگاه توزیع مدال ها به صورت مؤدبانه به او احترام گذاشتم و فرهنگ ایرانی را به نمایش گذاشتم ولی رسانه های غربی مانند همیشه کارهای بیهوده خود برعلیه ایران را مخابره کردند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
آفرین به غیرتت
آخرین اخبار