رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون 73 نفر از هموطنان‌مان در جاده‌های استان اردبیل جان خود را از دست داد‌ه‌اند.

معراج ظهیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: میزان تصادفات در استان اردبیل به ویژه تصادفات فوتی در جاده‌های استان کاهش یافته ولی همچنان از این وضعیت راضی نیستیم چرا که یک مورد تلفات نیز زیادی است.

وی گفت: پلیس راه سعی کرده با اقدامات به موقع از وقوع تصادفات جلوگیری کند به طوری که ما نسبت به پارسال 16 درصد کاهش تصادفات فوتی را داشته‌ایم.

ظهیری افزود: پارسال پلیس راه استان اردبیل از نظر کاهش تصادفات در رتبه هفتم کشور بود و امسال نیز با 16 درصد کاهش تصادفات انتظار داریم این جایگاه را اعتلا داده و یا در حد توان حفظ کنیم.

رئیس پلیس راه استان اردبیل در ادامه با اشاره به گردشگر‌پذیر بودن استان با جاذبه‌های مختلف و متعدد گفت: با توجه به اینکه بعد از ماه رمضان مسافرت‌ها به دلیل تعطیلات عید فطر و تعطیلات پنج روزه اجلاس سران فشرده و متمرکز بود ما با حجم زیاد سفرها و شلوغ بودن جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل به ویژه محور اردبیل - سرچم و اردبیل ـ آستارا روبرو بودیم./س

برچسب ها: اردبیل ، تلفات ، جاده ، ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.