عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، بازی‌های رایانه‌ای را یکی از مهمترین ابزار سرگرمی نوجوانان دانست و گفت: بازی‌های رایانه‌ای خارجی ارزش‌های دینی و فرهنگ کشورهای مقصد را نشانه رفته‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مجتبی رحماندوست، با تاکید بر اینکه دو عامل عمده در عرصه بازی های رایانه ای دخالت دارد افزود: بسیاری از نوجوانان و جوانان استقبال کننده از بازی های رایانه ای هستند، اما در جهت این استقبال، دشمن با تولید بازی های متنوع توانسته ذهن جوانان و نوجوان این مرز بوم را نسبت به فرهنگ ایرانی – اسلامی خدشه دار کند.

وی تاکید کرد: بازی سازان باید با بهره گیری از مبادی اسلامی به تولید محتوایی بپردازند که خروجی آن ارتقای ارزش های انقلابی و مذهبی در بین جوانان باشد.

به عقیده رحماندوست بازی سازان خارجی با تولید بازی های خشن و اکشن در جذب جوانان موفق بوده اند . وظیفه بازی سازان در این میان تولید بازی هایی همسان با سطح سلیقه جوانان است .

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس توضیح داد: با تولید آثار فاخر باید کاری کنیم که نوجوانان و جوانان از گرایش به سوی بازی های کشورهای بیگانه حذر کنند.

وی افزود: امروز جنگ نرم دشمن در قالب بازی های رایانه ای نمود داشته که باید مورد توجه قرار گیرد.

رحماندوست تاکید کرد: افزایش بودجه بخش صنعت سرگرمی بویژه عرصه بازی های رایانه ای ضروری است و بدون شک اگر هزینه ای صرف این عرصه شود، خروجی خوبی خواهیم داشت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار