نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان گفت: اصفهانی اگر به یک نقطه دور افتاده در کشور بروند می توانند آن جا را تبدیل به قطب اقتصادی کشور کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی در مراسم افتتاحیه 104 طرح تعاونی و تجلیل از تعاونی‌ها و کارآفرینان برتر استان اصفهان با اشاره به ظرفیت بالای استان اصفهان در زمینه کار و تولید اظهار داشت:

با توجه به مشکلات مود استان اصفهان در زمینه نساجی توانسته صادرات خود را در سال جاری افزایش دهد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به راندمانی که از 55 کارخانه استان اصفهان به دست آمده مشخص شده که این واحدها مبلغ 155 میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند.

وی به ریزش نیروی انسانی در واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و گفت: شرکت گیتی‌پسند اصفهان مشکلاتی وجود دارد که در ان پنج هزار نفر به کار مشغولند که در حال حاضر امنیت شغلی آنها به مخاطره افتاده است.

سهل‌آبادی از مشکل مروز زمان در دعاوی گلایه داشت و گفت: اگر کارگری دعوایی در 10 سال گذشته داشته در حال حاضر می‌تواند آن را اقامه دعوی کرده که یکی از معضلات موجود در زمینه اشتغال و امنیت کار است.

وی به رسیدگی به مشاغل سخت و زیان‌آور تاکید داشت و تصریح کرد: در حال حاضر کارگران ما در شرایط سخت و بد درمانی به سر می‌برند./س

برچسب ها: اصفهان ، افتتاحیه ، طرح ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.