قطار ليگ برتر به خاطر بازي هاي تيم ملي در ايستگاه هفتم متوقف شده است و در همين راستا برخي از سرمربي هاي تيم هاي ليگ برتر به علت نتايج ضعيف از جايگاه متزلزلي در نيمكت مربيگري برخوردارند.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  نكته قابل توجه اين است كه از بين 5 مربي كه در آستانه اخراج از تيمهايشان سه تن از آنها مربيان پرتغالي پرسپوليس ، صنعت نفت، آبادان و تراكتور سازي هستند.

آلبرتو كاستا: علي مدير عامل صنعت نفت آبادان به كاستا سرمربي تيمش اوليتاتوم دو هفته اي داده است اگر اين مربي با آباداني ها نتواند نتايج خوبي كسب كند بايد نيمكت نفت را به كس ديگري تحويل دهد.

 توني اوليويرا سرمربي پرتغالي تراكتور سازي هم  به مانند همشهري اش كاستا از موقعيت متزلزلي در تيم تبريزي برخوردار شده و چه بسا زودتر از كاستا رهسپار خانه شود جعفري مدير عامل تراكتور سازي در مصاحبه اخيرش بيان كرده كه توني در سمت خود باقي مي ماند اما شماري از بازيكنان با سابقه و صاحب نفوذ به جعفري مراجعه كرده و به وي گفته اند كه توني توانايي جمع كردن تيم را ندارد .

پرويز مظلومي سرمربي سابق تيم فوتبال استقلال تهران كه اين روزها خانه نشين شده يكي از گزينه هاي جايگزيني توتي اوليويرا درتيم تراكتور سازي تبريز است
مظلومي در ابتداي فصل تا آستانه نشستن روي نيمكت تراكتور سازي پيش رفته بود كه اما به دليل مخالفت تماشاگران تبريزي از حضور در نيمكت اين تيم خود داري كرد شايد اين بار پيشنهاد تيم تبريزي را قبول كند.
 ژوزه سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس نسبت به دو هشمهري اش كاستا و توني از جايگاه بهتري در تيم سرخپوشان برخوردار است چرا كه قرار داد سنگين حضورش را درنيمكت پرسپوليس بيمه كرده است اين احتمال هم وجود دارد كه اگر روند ناكامي هاي پرسپوليس ادامه داشته باشد ژوزه رهسپار محل زندگي اش پرتغال مي شود.

 بر اساس گفته ها به ژوزه هم فرصت دو هفته اي داده شده گرچه رويانيان به جد از او حمايت مي كند اما اين حمايت ازسوي بازيكنان كهرنگ شده است.

رسول كربكندي اين روزها شايعاتي مبني بر اخراج رسول كربكندي به خاطر نتايج ضعف ذوب آهن در ليگ برتر شنيده مي شود و بر اساس گفته ها مسئولان به وي تا بازي با فولاد خوزستان در هفته هشتم مهلت دادند  در حاليكه  اكثر رسانه ها حضور فرهاد كاظمي در نيمكت ذوب آهن خبر مي دهند اما يك منبع آگاه اعلام كرد كه  مسئولان ذوبي هيچ علاقه اي  به آمدن كاظمي در اين تيم ندارند و بر اساس شنيده ها احتمال اينكه مظلومي جايگزين  كربكندي در ذوب آهن شود زياد است.

 پرويز مظلومي كه جزو مدعيان خانه نشين است  اين روزها  خواهان زيادي پيدا كرده است بايد ديد كه اين سرمربي بالاخره به تبريز مي رود يا سيرشض را به سمت زاينده رود تغيير مي دهد.
 ابراهيم قاسم پور، قاسمپور يكي از مربياني بود كه از همان ابتداي فصل شايعه بركناري اش در تيم فوتبال  مس كرمان شنيده شده بود و دراين تيم كرماني هم روياي پرويز مظلومي براي جايگزين شدن با ابراهيم قاسمپور ديده شده چند هفته اي  كه مس كرمان توانسته خودش را از قعر جدول جدا كند و در رتبه سيزدهم قرار بگيرد و در حال حاضر مسئولان مس كرمان تصميمشان بر اخراج قاسمپور كوتاه آمدند./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار