مشاور فرهنگی سپاه پاسداران گفت: جریان اجتماعی و عمومی بسیج کشور در انتخابات چند سال اخیر بسیار قوی تر از احزاب عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد ، محمدحسین صفار هرندی در مراسم اختتامیه اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه های کشور در مشهد با بیان این مطلب افزود: منظور از بسیج بخش کادر اجرایی این سازمان نیست بلکه مقصود میلیون ها بسیجی آزاده که گوش به فرمان مقام معظم رهبری دوخته و در سطح جامعه حضور فعال دارند است.

وی با بیان این که از اول انقلاب تاکنون جریان های حزبی عملکرد قابل قبولی نداشته اند خاطرنشان کرد: چون احزاب به معنای عقبه وسیع مردم کشور مطرح نیست تا به حال سود احزاب به مردم نرسیده که البته برای اصلاح این مسئله نیاز به طراحی یک نسخته بومی از حزب هست تا شاید با تغییر نگرش و عملکرد بتوانند برای جامعه اسلامی ایران مفید واقع شوند.

صفار هرندی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: در حال حاضر هیأت های مذهبی و مساجد سراسر کشور نیز به دلیل وفاداری به اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و دارا بودن اعتقاد راسخ به اصل ولایت فقیه توانسته اند نقش پررنگ تر و موثرتری در جریان انتخابات مجلس و ریاست جمهوری ایفا کنند.

مشاور فرهنگی سپاه پاسداران با بیان این که تمام صدماتی که نظام طی یک دهه اخیر به خود دیده است به خاطر این است که احزاب اصول گرا و اصلاح طلب برنامه مدون و درستی که بابت آن مردم بتوانند اعتماد کنند و کاندیدای مورد نظرشان را برای رای دادن پیدا کنند نداشته اظهار داشت: بزرگ ترین مشکل جامعه سیاسی کشور تکیه بر فردگرایی در احزاب است در حالی که احزاب باید برای انتخابات آینده ریاست جمهوری حمایت از تیمی که قرار است بیاید و کشور را اداره کند را در دستور کار داشته باشند که البته این تیم باید بر ارزش های انسانیت و جمهوریت نظام وفاداری صد درصدی داشته باشد.

صفار هرندی گفت: بر همین اساس در خصوص انتخابات آینده کشور نباید سوال کرد چه کسی کاندید می شود، بلکه باید گفت، چه چیزی یا چه ایدئولوژی در دوره ریاست جمهوری آینده قرار است تکیه گاه منتخب مردم قرار گیرد. /س

 

برچسب ها: علمکرد ، سپاه ، قوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.