دبیر هنری نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان گفت: ماندن جشنواره در استان گلستان با ساختار جشنواره متفاوت است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، سعید فلاح فر، دبیر هنری نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان در استان گلستان با اشاره به روند برگزاری جشنواره گفت: ماندن جشنواره در استان گلستان با ساختار جشنواره متفاوت است.

وی افزود: جشنواره باید در همه استان ها بچرخد و ماندن جشنواره در یک استان پسندیده نیست.

فلاح فر میزبانی استان گلستان و مردم شهر گرگان در این جشنواره را مثبت ارزیابی کرد و اظهارداشت: جشنواره هجدهم هنرهای تجسمی در سال گذشته بسیار خوب برگزار شد و تلاش می شود این جشنواره نیز بهتر از سال قبل برگزار شود.

دبیر هنری نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی در استان گلستان با اشاره به تفاوت های نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان تصریح کرد: اضافه شدن رشته تصویرسازی و برگزاری جشنواره استانی هنرهای تجسمی و شرکت منتخبان آن از مهمترین تفاوت های جشنواره امسال است.

گفتنی است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان در گرگان با برگزاری بیستمین دوره این جشنواره در استان گلستان موافقت کرده است.

نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان با رقابت 280 هنرمندان جوان از 31 استان کشور و 27هنرمند از 21 کشور خارجی به صورت کارگاهی (14شهریور) در گرگان آغاز شد و تا (17 شهریور) سال جاری ادامه دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.