با وجودهزینه سرانه بسیار پایین، نظام سلامت در وضعیت مناسبی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، رئیس مركز بهداشت شهرستان زنجان درمراسم بزرگداشت بهورز،ایشان را افتخار نظام سلامت برشمرد و گفت : با بررسی های انجام شده، نظام سلامت ایران در دنیا جزء بهترین هاست و این سلامت به سبب اقدامات و كارهای ارزشمند بهورزان می باشد.

صائینی افزود: وجود خانه های بهداشت و مراكز بهداشتی درمانی در دسترس عموم افراد مایه افتخار و سبب سرآمدی در نظام سلامت ایران شده است.

وی، عملكرد تمامی واحدهای مركز بهداشت شهرستان شامل بهداشت خانواده، بهداشت حرفه ای، دهان و دندان، مدیریت بیماری ها و بهداشت محیط را مثبت ارزیابی كرد.

رئیس مركز بهداشت شهرستان زنجان با اشاره به طرح عظیم و انقلابی پزشك خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری، هدف این طرح را ارتقاء سلامت برشمرد و تصریح کرد: اولین اقدام در اجرای این طرح، سرشماری بود كه با تمامی مشكلات به خوبی انجام شد، دومین اقدام ثبت اطلاعات در سامانه سلامت ایرانیان و در نهایت با پیگیری های صورت گرفته انتخاب آزادانه پزشك خانواده در هر نقطه از شهر می باشد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از پزشك نمونه مركز بهداشتی درمانی روستایی، مربی مركز آموزش بهورزی و كاردان بهداشتی، پنج بهورز نمونه با اهداء جایزه و لوح تقدیر، تجلیل شد./س
برچسب ها: بهورز ، سلامت ، مناسب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.