مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی با اردن چیز خاصی از تیم ملی ایران ندیدم اما در مسابقات مقدماتي جام جهاني به گروه ساده اي خورده‌ايم که صعود از آن غيرممکن نيست.

خداداد عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی تیم ملی مقابل اردن را کامل ندیدم چون تصاویر مدام قطع می‌شد و گزارشگر بازی مدام می‌گفت که تیم ملی خیلی خوب کار می‌کند و اردن را تحت فشار قرار داده است اما در آن لحظات که تصاویر را می‌دیدیم، اردن روی دروازه ما فشار می‌ورد. در این بازی چیز خاصی از تیم ملی ندیدم.

وی افزود: ما به طور مداوم با تیم‌هايی مثل اردن مساوی می‌کنیم، متأسفانه فوتبال ما خیلی وقت است که به این روز افتاده و اگر حرف بزنیم، به آقایان بر می‌خورد و می‌گویند خداداد با خارجی‌ها مخالف است اردن که خوب است، دعا می‌کنم در آينده در مقابل مالدیو به این روزگار نیفتیم به هر حال اردن جزو تیم‌های درجه 2 حوزه خلیج فارس محسوب می‌شود و با این روند روزی می‌رسد که جلوی تیم‌های درجه 3 مثل یمن هم به مشکل می‌خوریم.

عزيزي گفت: بازی بعدی ما با لبنان است و فکر نمی‌کنم که مقابل آنها به مشکل بخوریم چون لبنان در آن سطح نیست که بتواند برای ما دردسر درست کند. فکر می‌کنم ما در بیروت لبنان را می‌بریم اگر قرار است لبنان را نبریم، بهتر است به جام جهانی نرویم؛ لبنان خیلی ضعیف است و در فوتبال حرفی برای گفتن ندارد. در جام ملت‌های 2000 در اولین بازی 4 گل به آنها زدیم و 4 بر یک لبنان را بردیم.

مهاجم سابق تیم ملی اظهار داشت: پیروزی مقابل لبنان نیاز به راهکار ندارد که دنبال این باشیم مهمترین مسئله برای پیروزی مقابل آنها چیست. مثلا اگر با کره جنوبی بازی داشته باشیم، باید به این فکر کنیم که اول گل نخوریم و بعد گل بزنیم یا اگر مساوی کنیم هم بد نیست چون یک امتیاز هم از کره جنوبی در خانه‌اش خوب است اما لبنان نیاز به راهکار و طرح و برنامه ندارد اگر می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم، باید لبنان را در بیروت و قطر را در دوحه ببریم وگرنه به مشکل می‌خوریم.

عزيزي افزود: با 2 بازی نمی‌شود عملکرد کی روش را ارزیابی کرد ما ازبکستان را بردیم اما خیلی بد بازی کرده و با قطر در تهران مساوی کردیم تیم ملی در این 2 بازی خیلی ضعيف کار کرده اما 4 امتیاز گرفته که نتیجه خوبی است.

پيشکسوت فوتبال کشورمان تصريح کرد: ما به جام جهانی صعود می‌کنیم چون تیم‌های گروه ما خیلی ساده‌اند اگر در گروه مقابل بودیم، با قاطعیت می‌گفتم که نه تنها صعود نمی‌کرديم بلکه سوم هم نمی‌شدیم اما در این گروه همراه با کره جنوبی به جام جهانی صعود می‌کنیم.

وی افزود: قرعه تیم ما خیلی خوب بود و به نظرم این از خوش شانسی کی روش است ما از این گروه به جام جهانی صعود می‌کنیم چون نتایج ما تا الان خوب بوده هر چند که کیفیت بازی ما اصلا خوب نبوده است.

عزیزی درپایان گفت: این روزها به کی روش انتقاد می‌کنند که چرا کریم انصاری فر که در پرسپولیس نیمکت نشین است را به تیم ملی دعوت کرده است اما باید بگویم که انتخاب بازیکن سلیقه‌ای است و هرچه انتقاد کنیم، جواب کی روش خیلی کوتاه و منطقی خواهد بود و در نهایت می‌گوید که انتخاب بازیکن سلیقه‌ای است و هرچند انصاری فر در پرسپولیس ذخیره است اما در تیم ملی به ما کمک می‌کند همیشه لیست تیم ملی یک سری منتقد دارد اما مربیگری سلیقه‌ای است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار