امام جمعه موقت زاهدان گفت: سخنان آگاهانه و مدبرانه رهبر فرزانه ایران توانست نور امید را در دل انسان‌های آزادیخواه جهان تقویت کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، حجت‌الاسلام احمد راهداری در نماز جمعه این هفته زاهدان در مصلای قدس اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که در شرایط کنونی جهان و به رغم تمامی توطئه‌ها و تبلیغات سوء دشمنان، اجلاس عدم تعهد در تهران بسیار زیبا، با مدیریت عالی و در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.
وی افزود: آنچه که در این اجلاس مهم‌تر از همه بود سخنان آگاهانه مقام معظم رهبری بود که نور امید را در دل انسان‌های آزادیخواه و مظلوم جهان تقویت کرد و چراغ راهی برای کشورهایی شد که خواهان از بین بردن سلطه استکبار جهانی هستند.
امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: سخنان رهبر فرزانه آنچنان مدبرانه بود که به دل هر شخصی نشست و دیگر ترس و هراسی از قدرت‌های استکباری و به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی به خود راه نمی‌دهند.
راهداری گفت: کشورهای حاضر در این اجلاس به حق سخنان رهبری را پذیرفتند و ایشان را تنها رهبر ایران نمی‌دانند بلکه به عنوان رهبر تمام جهان اسلام قبول دارند.
وی افزود: دشمنان ایران و در رأس آنها استکبار جهانی تمام تلاش خود را انجام دادند تا سران کشورها را به سوی خود جلب کنند و مانع از شرکت آنها در شانزدهمین اجلاس غیر متعهدها در تهران شوند و بتوانند اهمیت آن را پایین آورده و ایران را به انزوا بکشانند اما این اجلاس در کمال سلامت و امنیت و مدیریت برگزار و مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیده شد.
امام جمعه موقت زاهدان بیان داشت: از نتایج بسیار مفید و مؤثر این اجلاس، همکاری‌های اقتصادی ایران با کشورهای حاضر در آن بود که توانستند تفاهمنامه‌های زیادی را با کشورهایی ببندند که 60 درصد صادرات نفت جهان در اختیار آنان است.
راهداری تصریح کرد: بدون شک این تفاهمنامه‌ها، تاثیرات منفی ناشی از تحریم‌ها را خنثی خواهد کرد و بار اقتصادی مفیدی برای کشورمان به دنبال خواهد داشت./س
برچسب ها: سخنان ، رهبر ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.