مدیرعامل شركت بیمه كوثر دركشور گفت: سیاست و رویكرد اصلی این شركت ساماندهی و تمركز خدمات بیمه ای به خانواده بزرگ نیروهای مسلح در سراسر كشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  ، سرهنگ 'عبدالرسول عطایی' در مراسم افتتاح شركت بیمه كوثر كهگیلویه وبویراحمد افزود: بیمه عمر و حوادث ، خودرو ، بیمه های تكمیلی و درمانی از جمله خدمات ارایه شده به بیمه شدگان زیر پوشش شركت بیمه ای كوثرخواهد بود.
وی با بیان اینكه نیاز به فرهنگ سازی مناسب و بیشتری در زمینه صنعت بیمه ای در كشور وجود دارد ، افزود: یكی از مهمترین راهكارهای لازم برای افزایش اطمینان و استقبال مردم از صنعت بیمه ای ارایه خدمات جدید بیمه ای متناسب با روز دنیا به بیمه شدگان است.
عطایی اظهار داشت: امروزه مردم از بسیاری خدمات بیمه ای شامل بیمه عمر و حوادث ، بیمه بیماری های صعب العلاج و سرطان های خطرناك ، بیمه منازل مسكونی ، زلزله ، آتش سوزی و حوادث پیش بینی نشده بیگانه اند و تنها به سراغ بیمه های اجباری از سوی سازمانها و نهادهای اجرایی در كشور می روند.
وی ابراز داشت: در وهله نخست باید با اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب فرهنگ بیمه ای را بیش از پیش در بین مردم و خانواده ها نهادینه كرد تا مردم با اگاهی و آشنایی بیشتر از انواع خدمات بیمه ای بهره مند شوند.
عطایی افزود: در زلزله اخیر آذربایجان شرقی بیش از دو هزار پرونده مربوط به بیمه عمر و حوادث زیر پوشش بیمه كوثر بودند كه تا روزهای اینده مبلغی به میزان 30میلیارد ریال به بیمه شدگان پرداخت خواهد شد.
وی راه اندازی شركت بیمه كوثر در كهگیلویه وبویراحمد را اقدامی مناسب برای ساماندهی خدمات بیمه ای نیروهای مسلح در این استان دانست و افزود: هم اكنون 22 استان كشور از شركت بیمه ای كوثر بهره منده هستند.
عطایی ابراز داشت: شركت بیمه كوثر همچنین آماده ارایه انواع خدمات به سایر نهاد ها و سازمان های دولتی و خصوصی و تمامی افراد و خانواده ها در سراسر كشور است.
وی بیان كرد: هنوز هیچ گونه دستورالعمل ابلاغی برای همكاری وزارت بهداشت و درمان در زمینه اجرای طرح پزشك خانواده شهری به این شركت اعلام نشده است./س
برچسب ها: بیمه ، کوثر ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.