نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان که با موضوع جوانان و بیداری اسلامی شب گذشته با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، هیئت داوران نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی در بخش خوشنویسی جعفر صادقی از استان چهارمحال و بختیاری، سیدمرتضی جعفری از استان مازندران، وحید محمدی فر از استان ایلام، بهادر پگاه از استان قزوین، سعید میرزاده از استان گیلان و جواد شکوهی از استان البرز را شایسته تقدیر دانست.

هیئت داوران در بخش عکاسی نیز سمیرا غفاری از استان گلستان، والتر از کشور سوئد، مطهر شیرین از استان قزوین، حمزه مومنی از استان کرمان و حسین حیدری از استان هرمزگان را به عنوان هنرمندان منتخب برگزید و در بخش تصویر سازی نیز جوایز خود را به مریم خلج از استان خراسان رضوی، صفا کسائی از استان آذربایجان شرقی، عطیه ضیغمی از استان خراسان شمالی و مهرنوش رضوانی از استان گلستان تقدیم کرد.

همچنین در بخش نگارگری رضوان عرب از استان گلستان، زهرا پناهی از استان اردبیل، محمدرضا آقامیری از استان تهران، زهرا دوستی از استان قزوین، محمد شریفی از استان فارس و طیبه کریمیان از استان چهارمحال و بختیاری از سوی هیئت داوران نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی برگزیده شدند.

منتخبین بخش کاریکاتور نیز بابک اسماعیلی از استان هرمزگان، فرزانه وزیری تبار از استان یزد، نگین نقیه از استان اصفهان، آرش فروغی از استان لرستان، نسرین عبد شیخی از استان فارس و شیوا گل محمدی از استان خوزستان بودند.

هیئت داوران در بخش حجم از سپیده رحمانی از استان گلستان، افسانه فرهاد نژاد از استان لرستان، محمدعلی شهنه احمدی از استان فارس، ساناز سلیمی از استان زنجان و فاطمه محمدی از استان چهارمحال و بختیاری و در بخش حجم و بخش اصلی نیز از سید مصطفی سید ابراهیمی از استان قم، رشا دیو از کشور سوریه، روح الله علی بخشی از استان کرمانشاه، فرشته حضرتی از استان خراسان رضوی و رضا بسطامی از استان مازندران تقدیر کرد.

بر اساس رای هیئت داوران در بخش گرافیک و پوستر معصومه میری از استان فارس، بهمن سلیمانی از استان همدان، مریم نوروزی از استان بوشهر، حسن اصغری از استان سیستان وبلوچستان و حمید زنگانه از استان گلستان نفرات برگزیده شناخته شدند.

فائزه حاج حسینی از استان یزد، احسان ضیافتی از استان قم، فرزین راه نشین از استان آذربایجان شرقی، رضا شعبانی از استان همدان و فائزه فاتحی از استان کردستان نیز منتخبان بخش طراحی بودند.

هیئت داوران در بخش عکاسی نیز فاطمه بداغی از استان بوشهر، زهرا گل رسا از استان یزد، صبا رافت از استان ایلام، خدیجه علیمردانی از استان گلستان و یحیی رویدل از استان کهگیلویه و بویراحمد را شایسته تقدیر دانست.

گفتنی است، نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان با موضوع جوانان و بیداری اسلامی از روز 14شهریور در گرگان برگزار شد و شامگاه جمعه 17 شهریور به کار خود پایان داد.

در این جشنواره، 280 هنرمندان جوان از 31 استان کشور و 27هنرمند از 21 کشور خارجی به صورت کارگاهی در رشته های خوشنویسی، کاریکاتور، حجم، عکاسی، طراحی، نقاشی، طراحی پوستر، نگارگری و تصویرسازی در این جشنواره با یکدیگر به رقابت پرداختند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.