نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه های جدی نمایندگان مجلس بخصوص نمایندگان منطقه ارسباران را فرصت محدود برای بازسازی به جهت فرا رسیدن فصل سرما و برودت هوا ذکر کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، فلاحی باباجان گفت: متأسفانه به علت موقعیت جغرافیایی و کوهستانی بودن منطقه نیاز جدی داریم تا مسئولان و دست اندرکاران کشوری و استانی با بسیج کلیه امکانات با تدارک برنامه های ویژه و افزایش نیروی انسانی و فنی و تهیه مصالح ساختمانی مورد نیاز در روند اجرای بازسازی اماکن مسکونی و دامی تسریع گردد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم تلاشهای شبانه روزی و جهاد گونه دست اندرکاران مردم نگران هستند تا رسیدن فصل سرما پناهگاهی مناسب برای آنها فراهم نشود که باید دراین راستا همه مسئولان این نگرانی را جدی بگیرند و گامهای عملی با ارائه راهکارهای لازم و رفع موانع قانونی بردارند.

وی، گفت: هم اکنون آواربرداری ها با وجود تمامی تلاشهای انجام شده هنوز تمام نشده و این نگرانی برای مردم بوجود آمده که خدای نکرده وعده ها تحقق نیابد که باید با کار بیشتر این نگرانی ها را برطرف نمائیم.

وی، در پایان گفت: مردم هم باید در کنار دستگاه های اجرایی به ساخت خانه و اماکن دامی خود همت گمارند و با تسریع در عملیات اجرایی از وام بلاعوض نیز بهره مند شوند. /س

برچسب ها: سرما ، زودرس ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.