در انتهای سفر چهار روزه دبیر کل فیفا و گروه همراه به کشور هندوستان، قرار شد فوتبال این کشور برای فیفا در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز: جرمی والکه دبیر کل فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به همراهی گروهی متشکل از کارشناسان و همچنین رئیس اتحادیه گسترش فوتبال این فدراسیون عازم کشور هندوستان شده بود تا وضعیت فوتبال این کشور را از نزدیک بررسی کند.

نتیجه این سفر اعلام برگزاری برنامه ای با نام " برد در هندوستان باهندوستان"  بود که فوتبال این کشور را به عنوان دومین کشور بزرگ جهان با جمعیتی بالغ بر 102 میلیارد نفر در صدر اولویت های فیفا قرار خواهد داد.

این برنامه کمک فراوانی به فوتبال این کشور در بخش های مختلف از جمله، استراتژی کلی، مسائل تکنیکی و گسترش سازی و مدیریت باشگاه ها خواهد کرد که توسط جرمی والکه و تمام اتحادیه فوتبال هندوستان در کنفرانس مطبوعاتی در دهلی نو به امضاء رسید.

مسائلی از جمله کمبود زیر ساخت های ورزشی همچنین تیم فوتبال ملی که در حال حاضر در رتبه جهانی 169 قرار دارد به همراه لیگ ضعیفی که توانائی رویارویی با لیگ های اروپایی را ندارد از چالش های مهم و پیش روی فوتبال هندوستان است که امید است در طول اجرای این برنامه بهبود یابد./مح

برچسب ها: هندوستان ، فیفا ، استراتژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار