رئیس فدراسیوون ووشو در جمع خبرنگاران گفت:مسابقات قهرمانی آسیایی ویتنام میدانی برای عرض اندام جوانان و بی تجربه ها بود.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل:در نشست خبری فدراسیون ووشو که امروز شنبه 18شهریور در محل سالن اجتماعات فدراسیون روستایی عشایری برگزار شد دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو به همراه دیگر اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون  و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
 در این جلسه رئیس فدراسیون ووشو  ابتدا گزارشی از عملکرد موفقیت های کسب شده در مسابقات اسیایی که اوایل ماه جاری در ویتنام برگزاتر شد , ارائه کرد . دکتر مهدی علی نژاد  گفت : در مسابقات اسیایی ویتنام توانستیم برای اولین بار موفق به کسب شش مدال طلا و کسب عنوان نایب قهرمانی که در تاریخ ووشو ایران بی سابقه بود , شدیم  .

 وی گفت : از دیگر نکات مهم مسابقات آسیایی ویتنام کسب مدال طلای هانیه رجبی در تالو بود که این دختر تالوکار کشورمان با 16سال سن توانست مدال خوشرنگ طلا را در رده سنی بزرکسالان کسب کند .

 همچنین فرید بختیاری در بخش ساندا برای اولین بار در وزن 56 به همراه  صدیقه دریایی دیگر سانداکار کشورمان توانستند مدال خوشرنگ طلا را در اولین حضور خود در رده سنی بزرگسالان برای کشورمان به ارمغان اورند که این قبیل نتایج باعث شد مسابقات آسیایی ویتنام میدان مناسبی برای عرض اندام جوانان ووشوکار ایرانی باشد.

 لازم به ذکر است: دکتر علی نژاد در خصوص اردوها و مسابقات تدارکاتی تیم ملی جوانان کشورمان برای حضور در رقابت های جهانی جوانان که 9روز دیگر در ماکائو برگزار می شود،نیز توضیحاتی ارائه کرد.

 شایان ذکر است:حسین اوجاقی مدیر فنی تیم های ملی ووشو کشورمان گزارشی در مورد مذاکراتی که کشورهای کره جنوبی و هند در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا با کادر فنی تیم ملی ووشو برای استخدام مربیان ایرانی و اطلاعات درباره اوزانی که سانداکاران کشورمان در بازیهای اسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی شرکت خواهند کرد , ارائه کرد. گفتنی است در |پایان این جلسه اعضا هیئت رئیسه فدراسیون ووشو به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند./با
برچسب ها: ووشو ، رزمی ، کنفرانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار