چالشها و بحث‌هايي بين خبرنگاران اتفاق افتاد تا اخبار كذبي منتشر شود و من دليل آنها را ندادن اين آلبوم موسيقي مي‌دانم.

"كيارش حسن زاده" رئيس هيئت مديره شركت آواي مهر ميهن در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران درخصوص اتفاقات اخير نشست خبري و رونمايي از آلبوم موسيقي مرحوم ناصر عبداللهي گفت: آلبوم موسيقي مرحوم "ناصر عبداللهي" با نام "رخصت" فردا روانه بازار مي‌شود.
وي با اشاره به نشست امروز و ارائه پاكت‌هايي براي آشنايي خبرنگاران و حاضران ادامه داد:‌ما پاكت‌هايي را كه به معرفي كامل آلبوم موسيقي "رخصت" مي‌پرداخت را در خدمت چند نفر از خبرنگاران حاضر در جمع قرار داديم تا بيشتر از اطلاعات اين آلبوم آگاه شوند.
وي اظهار داشت: بعضي انتظار داشتند كه در اين پاكت‌ها آلبوم "رخصت " را ما به آنها هديه دهيم.
حسن زاده تصريح كرد: ما براي اين آلبوم زحمت بسياري كشيديم و به دليل پخش شدن آهنگ‌ها در اينترنت و دانلود آنها فقط اطلاعات آن را به علاقمندان آثار مرحوم "عبداللهي" تقديم كرديم.
رئيس هيئت مديره شركت آواي مهر ميهان ابراز داشت: ما بعضي از آهنگ‌هاي اين آلبوم را در فضاي اين نشست خبري براي حضار و اهالي رسانه پخش كرديم ولي به دليل دانلود شدن آهنگ‌ها از هديه دادن سي‌دي‌ها پرهيز كرديم.
وي با اشاره به چالشهاي برخي خبرنگاران و عندليبي در نشست خبري گفت: چالشها و بحث‌هايي بين خبرنگاران اتفاق افتاد تا اخبار كذبي منتشر شود و من دليل آنها را ندادن اين سي‌دي مي‌دانم.
حسن زاده ابراز داشت: ورود كمپاني ما به اين آلبوم بر مي‌گردد به رفاقت و دوستي من با مرحوم ناصر عبداللهي و فرزندان او كه همگي دست به دست هم دادند تا انگيزه‌اي براي جمع‌آوري آلبوم "رخصت" شود.
وي با اشاره به تاخير 10 ساله در خصوص انتشار آلبوم "رخصت " تصريح كرد: شايد "عندليبي" مشكلاتي براي توزيع اين آلبوم داشته كه باعث شده تا به امروز "رخصت" روانه بازار نشود.
رئيس هيئت مديره شركت آواي مهر مهين افزود: انتشار اين آلبوم به نوعي آشتي دادن بعضي از افراد در هنر موسيقي است كه اميدوارم همه ما با آمدن "رخصت" به بازار شاهد آن باشيم.
وي با اشاره به اينكه چرا تا به حال شخصي تصميم جدي براي انتشار آلبوم "رخصت"  نداشته اظهار داشت: من فكر مي‌كنم شايد مرحوم ناصر عبداللهي در خصوص آلبوم‌هاي ديگرش با كمپاني هاي ديگري قراردادي بسته و با دلايل شخصي براي  عقب انداختن انتشار آن داشته است.
حسن زاده ادامه داد: فردا 19 شهريور آلبوم "رخصت" با تيراژ 200 هزار نسخه در بازار توزيع شده ودر 20 روز آينده نسخه‌هاي اين آلبوم به صورت "دي‌جي‌پك" تقديم مخاطبان علاقمند به موسيقي و صداي مرحوم ناصر عبداللهي مي‌شود./م

برچسب ها: عبداللهی ، رخصت ، آلبوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار