قائم مقام حزب وفاداران انقلاب اسلامي گفت: به صحنه آوردن مردم، وظيفه هر حزب و گروهي براي انتخابات سال آينده بوده، لذا حزب وفاداران انقلاب اسلامي نيز براساس شعار جمهوريت و اسلاميت وارد ميدان انتخابات خواهد شد.

حبيب‌اله بوربور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌هاي حزب وفاداران انقلاب اسلامي در انتخابات رياست جمهوري سال آينده گفت: وظيفه همه جمعيت‌ها و احزاب به صحنه آوردن مردم در انتخابات آتي بوده، لذا حزب وفاداران انقلاب اسلامي نيز براساس شعار جمهوريت و اسلاميت نظام وارد ميدان انتخابات خواهد شد.

وي در ادامه با انتقاد از افراد و گروه‌هايي که در شعار جمهوريت و اسلاميت نظام، افراط و تفريط‌هايي  انجام مي‌دهند، افزود: حزب وفاداران انقلاب اسلامي به هر دو جريان جمهوريت و اسلاميت نظام اعتقاد داشته و ناديده گرفتن هر کدام از آنها را باعث کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات مي‌داند.

قائم مقام حزب وفاداران انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: فرد و گروه‌هايي بايد در انتخابات سال آينده شرکت کنند که به اصول نظام جمهوري اسلامي ايران و قانون اساسي پايبند بوده و شرايط لازم را به عنوان يک کانديداي اصلح در ميان مردم داشته باشد.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار