آیین فارغ التحصیلی نخستین دوره کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) اتاق اصفهان با حضور دانشجویان و فعالان اقتصادی در سالن همایش‌های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان»رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این مراسم گفت: نخستین دوره MBAبه همت اتاق بازرگانی اصفهان و با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و سومین دوره آن با همکاری دانشگاه اصفهان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

«خسرو کسائیان خطاب به فارغ التحصیلان گفت: عرصه تجارت نیازمند افرادی توانمند است که با علوم روز در کنار تجارب گذشته مانوس و با موضوعات جدید علمی در حوزه‌های مختلف آشنا باشند.

وی با اشاره به فعالیت اتاق بازرگانی پاریس گفت: اتاق بازرگانی پاریس دارای شش دانشگاه خارج از کشور فرانسه است و در آن کلیه رشته‌ها و حرفه‌ها مورد تدریس قرار می‌گیرد و تا مدرک دکترا به فارغ التحصیلان ارایه می‌شود. وی تصریح کرد: بیش از 60 درصد فعالیت اتاق پاریس در زمینه آموزش است.

کسائیان رویکرد اتاق بازرگانی را با الگو گرفتن از اتاق‌های پیشرو، توجه به آموزش نیروی انسانی متخصص برای واحدهای تولیدی دانست و گفت: اتاق با برگزاری همایش‌ها و دوره‌های آموزشی در این راستا گام‌های موثری را برداشته است.

رییس موسسه فرهیختگان کارآفرین نماینده دانشگاه تهران در استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: رشته مدیریت اجرایی جنبه کاربردی دارد و رشته نظری صرف نیست.

«بهروز بهمنش» آموزش‌های مستمر به مدیران از جمله دوره‌های MBA را فرصتی برای تغییر نگرش به کسب و کار برشمرد و گفت: هدف اصلی دوره MBA تغییر دیدگاه مدیران نسبت به کسب و کار است و این دوره برگزار شده در اتاق بازرگانی توانسته در نگرش دانشجویان شرکت کننده تغییر ایجاد کند.

گفتنی است که در نخستین دوره کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) 21 نفر شامل 15 مرد و 6 زن توانستند فارغ التحصیل شوند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.