فاطیما پور قاسمی با حضور در 4 نمایش نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ، پرکارترین بازیگر این جشنواره است .

محسن پورقاسمی ،کارگردان و نویسنده دو نمایش راه یافته در بخش خیابانی و صحنه ای به نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان گفت: فاطیما پورقاسمی به عنوان پرکارترین بازیگر این جشنواره است و علاوه بر 2 نمایش قصه های ننه متل و گلاب در نمایش خیابانی مبارک وعروس باران به ایفای نقش می پردازد.
پورقاسمی افزود: این بازیگر 6 سالی در گروه های مختلف نمایشی با من همکاری داشته است و در نمایش عروسکی مخصوصا عروسک گردانی خبره است .
وی موفقیت خود را مدیون گروه نمایشی خود و این بازیگر دانست و گفت: من در نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک  با دو نمایش شرکت کردم که هردو نمایش امسال من دارای قصه های قدیمی هستند و نمایش قصه های ننه متل ، داستان مادربزرگی را روایت می کند که برای نوه هایش آیین ها و رسوم ها را نقل می کند و نمایش گلاب داستان پسری به نام رجب را نقل می کند که در اواخر دوره قاجار و به خاطر قد بلندی که دارد مورد تمسخر دیگران قرار می گیرد و اتفاقاتی جالب برایش رخ می دهد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.