قائم مقام شهرداري منطقه 20 تهران با اشاره به ارائه خدمات شهرداري به بخش حريم و روستاهاي تحت پوشش از بهسازي مدارس آن محدوده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،اصغر عطائي گفت: در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد بهسازي مدارس اين منطقه با اولويت مدارس بخش حريم و روستاهاي آن آغاز شد.
 عطائي با اشاره به اينكه بخشي از ناحيه 6 و ناحيه 7 اين منطقه در بخش حريم و خارج از محدوده قرار گرفته است افزود:
 تاكنون 22 مدرسه بخش حريم و مدارس روستاهاي قمي آباد، مقيم آباد، كريم آباد، قلعه نو، گل تپه، اسلام آباد، محمود آباد، طالب آباد و چالطرخان بهسازي شده است و تا زمان بازگشايي مدارس همچنان ادامه دارد.
 وي به اهميت زيباسازي و رفع آلودگي هاي بصري در مدارس اشاره كرد و اظهار داشت:  
از جمله اقدامات عمراني كه در مدارس اين منطقه در حال اجراست مي توان به تعويض درب كلاسها، بازسازي سرويس بهداشتي، تعويض رادياتور، نقاشي ديواري، رنگ آميزي مبلمان و كلاسهاي درس، خط كشي حياط مدارس و... اشاره کرد.
قائم مقام شهرداري منطقه 20 در ادامه به ایمن سازی مسیر رفت و آمد دانش آموزان نیز اشاره کرد و افزود:
 نصب علائم و تجهیزات ترافیکی، خط کشی عابرپیاده و نصب علائم هشداردهنده در ورودی مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی از دیگر اقداماتی است كه در سطح اين منطقه انجام مي شود.
شايان ذکر است:همكاري شهرداري و آموزش و پرورش در زمينه مسايل آموزشي و مراكز تحصيلي و آموزشي و ارتقاء سطح خدمات فرهنگي، اجتماعي، ورزشي و بهداشتي به دانش آموزان با هدف افزايش تعاملات ميان بخشي دستگاه هاي مختلف مرتبط با مديريت شهري انجام مي شود./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار