مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران اهر از ساخت 800 واحد مسکونی برای مددجویان آسیب دیده از زلزله تحت پوشش سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، صادقی گفت: در زلزله اخیر آذربایجان شرقی 1091 خانواده تحت پوشش بهزیستی اماکن مسکونی آنها آسیب دیده و دراین راستا با تلاش های انجام شده و عقد قرارداد لازم با بسیج سازندگی سپاه عاشورا 800 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش که در زلزله سرپناه خود را از دست داده اند ساخته می شود.

وی گفت: در جهت تسریع در امر نوسازی و بازسازی اماکن مددجویان تا سقف چهل میلیون ريال کمک بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی جهت اماکن آنها پرداخت می شود تا علاوه بر تسهیلات بانکی این اعتبار نیز برای تسریع در ساخت واحدهای مسکونی هزینه گردد تا در کمترین زمان ممکن شاهد اتمام عملیات ساختمانی آنها باشیم.

این مقام مسئول گفت: اگر تا فرا رسیدن فصل سرما امکان استقرار در واحدهای احداثی فراهم نشود مددجویان تحت پوشش بطور موقت در ساختمانهای تحت اختیار سازمان بهزیستی اسکان داده می شوند تا از گزند سرما و برودت هوا مصون باشند.

صادقی، گفت: تاکنون بالای 6000 پرونده برای مددجویان آسیب دیده تشکیل شده است تا بتوانیم با برنامه ریزی مناسب بیش از پیش در خدمت آسیب دیدگان از زلزله باشیم.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی تاکنون 70 دستگاه کامیون کمک های بهزیستی در مناطق زلزله زده توزیع شده است.

وی، نقش خیرین را در بازسازی و نوسازی اماکن مددجویان بسیار مهم عنوان کرد و از خیرین خواست دراین امر خیر اداره بهزیستی را یاری کنند./ب

برچسب ها: ساخت ، مسکونی ، سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.