بسيج دانشجويي دانشگاه قم طي نامه‌اي خواستارحضورعلي لاريجاني در دانشگاه قم درمهرماه سال جاري مصادف با سالروز ورود مقام معظم رهبري به شهر مقدس قم شدند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسيج دانشجویی دانشگاه قم در نامه‌اي خواستار حضور علي لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در اين دانشگاه شد.

متن  نامه به شرح است:
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکترعلی لاریجانی
سلام علیکم

تفکر مدیریت اسلامی بر اساس صداقت و حمایت از محرومان در پرتو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی احیاء گردیده است و تفاوت اصلی مدیریت انقلاب اسلامی، حضور مسئولینی از جنس مردم بوده است، مدیرانی پاسخگو و ساده‌زیست که از بطن مردم رشد و نمو پیدا کرده‌اند و در میان آنان زیسته‌اند و خود را جدای از مردم نمی‌دانند.

پر واضح است که یکی از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی؛ نظارت متقابل مردم و مسئولان است و بر این مبنا است که اصل هشتم قانون اساسی نیز مسئولیت متقابل مسئولان و مردم را متذکر شده است.

دانشگاه به عنوان یک نهاد جریان‌ساز در تاریخ مطرح بوده و از این روست که امام راحل(ره) از این نهاد به عنوان «مبداء تحولات» نام برده است.

نقش دانشگاه در مدیریت و سرعت بخشیدن به حرکت انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل و غفلت از آن ضایعه‌ای گران باراست، چرا که نباید فراموش کرد مدیران آتی کشور از دانشگاه، سکان مدیریت انقلاب را به دست خواهند گرفت.

از این رو در راستای اجرای منویات بر حق مقام معظم رهبری در خصوص حضور مسئولان کشور در دانشگاه‌ها و ایجاد فضای گفتمان و هم‌اندیشی درمجامع علمی، که در دیدار مورخ ۱۶/۰۵/۹۱ با دانشجویان بیان فرمودند؛ بسیج دانشجویی دانشگاه قم از حضرتعالی به عنوان رئیس قوه مقننه و همچنین نماینده منتخب مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی برای حضور در این دانشگاه دعوت به عمل می‌آورد.

همانگونه که مستحضر هستید حضور مسئولان رده‌های عالی کشور در دانشگاه‌ها همواره باعث استفاده آنان از ظرفیت‌های فکری و علمی دانشجویان و از سویی دیگر استفاده دانشجویان از تجربیات مسئولان و باز شدن گره‌های ذهنی دانشجویان و بیان مطالبات آنها درباره عملکرد مسئولان و نهادهای کشور می‌شود.

امید است که دعوت دانشجویان را پذیرفته و در راستای تحقق فرمایشات امام امت در این دانشگاه حضور به عمل رسانید. چه نیک است که تشریف فرمایی جنابعالی مصادف با سالروز ورود حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به شهر مقدس قم در هفته چهارم مهرماه و بالاخص ۲۷ مهرماه باشد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: قم ، دانشگاه ، لاریجانی ، مقننه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار